Minne laittaisin vaatteet jotka eivät mene kaupaksi nettikirpparilla?
Monta pussillista vaatteita, uudenveroisia paljon, sellaisia jotka eivät enää mahdu tai muute ei sovi tyyliin. Tuntuu hirveältä heittää rahaa roskiin heittämällä vaatteita pois. Vaatteet on ollu monta viikkoa torissa mutta kukaan ei ole kiinnostunut. :/
Mitä te teette hyväkuntoisille vaatteille joita ette käytä?
Kommentit (55)
Kyllä mä oon myyny mangon takkeja suht kallilla tuolla
Öh? Miksi et lahjoita niille, ketkä tarvitsee? FB:ssä on monta ryhmää, joissa on ahtaalla olevia YH äitejä, jotka varmasti arvostaisivat vaatteita. Aika sairaalloisen itsekästä miettiä vaan myyntiä ja seuraava ajatus on heittää roskiin! Itse olen jo vuosia lahjottanut kaikki käyttämättömät vaatteet, niille kenellä on tiukempaa taloudellisesti. He nimeomaan toivovat laadukasta tyylikästä tavaraa eikä mitään muiden roskia.
Vien Lähetystorille, Ekotorille tai laitan UFF:n laatikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirpparipöydässä on se että jos kukaan ei osta niin silti joutuu maksamaan sen pöydän. Olisi kiva saada edes vähän noista rahaa.
Ap
Kirpparipöytä maksaa 30-40e, jos sulla on monta pussillista vaatteita niin saat ne ainakin takaisin. Itse sain viidestä muovipussissillisesta 180e miinus pöydän hinta, kaikki eivät menneet kaupaksi kuitenkaan.
Minä olen kyllä jäänyt miinukselle kirppiksellä. Mutta ehkä se on eri, jos on lastenvaatteita kaupata.
Uffiin sitten pakko heittää.
Ei ollut lastenvaatteita, trendikkäitä hyväkuntoisia naistenvaatteita. Hinnoittelet varmaan liian korkealle tai sitten vaatteesi ovat huonokuntoisia ja poistuneet muodista.
Hyväkuntoisia ja enkä hinnoitellut korkealle, mutta kieltämättä poistuneet muodista. Mitä epämuodikkaille vaatteille sitten pitäisi tehdä?
Ainakin voit oppia sen, että ostaa vain laadukkaita todella klassisia, iättömiä vaatteita. Näin minä olen tehnyt. Alle kolmensadan vaatteita en katsokaan muuten kuin sukkia ja alusvaatteita ostaessani. Näin olen loppujen lopuksi se vähimmällä rahalla selvinnyt tässä muotikurimuksessa.
Nyt joku luulee, että olen tyylitön mummo vanhoine verhoista tehtyinen kauhtanoineen. Mutta en ole!
Vierailija kirjoitti:
Öh? Miksi et lahjoita niille, ketkä tarvitsee? FB:ssä on monta ryhmää, joissa on ahtaalla olevia YH äitejä, jotka varmasti arvostaisivat vaatteita. Aika sairaalloisen itsekästä miettiä vaan myyntiä ja seuraava ajatus on heittää roskiin! Itse olen jo vuosia lahjottanut kaikki käyttämättömät vaatteet, niille kenellä on tiukempaa taloudellisesti. He nimeomaan toivovat laadukasta tyylikästä tavaraa eikä mitään muiden roskia.
Miksi pitäisi lahjoittaa?
Huutonetissä menee paremmin kaupaks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi lahjoittaa?
Jos toinen vaihtoehto on heittää roskiin ja toinen vaihtoehto antaa tarvitsevalle, niin ainakin minä valitsen jälkimmäisen.
Erikoinen kysymys sinänsä, mutta niihinhän törmää täällä tavan takaa.
Mä en tiedä nettikirppareista kun oon aina pöydän vuokrannut
Ei nuo vaatteet kyllä mitään sikahintaisia ole
Hyrylän peräkonttikirppikselle saa mennä myymään joka kuukauden ensimmäisenä sunnuntaina, kesäaikana joka toinen sunnuntai ILMAISEKSI.
Pelstusarmeijalle lahjoitetusta tavarasta saatu hyöty menee kotimaan köyhille, UFF:n tuotot miljonäärien taskuihin.
Eivät nuo ilmoitukset ja hinnat minusta mitenkään "mettässä" ole, Kirppistapahtumassa itse myyden tuskin kuitenkaan tuollaisia hintoja saisi.
Hei ap, kyllä se niin on, että sinulla Ap on liian korkeat hinnat näissä vaatteissa ja siinä hajuvedessäkin 25e. Eli siksi ne eivät mene kaupaksi.