Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne laittaisin vaatteet jotka eivät mene kaupaksi nettikirpparilla?

Vierailija
09.02.2016 |

Monta pussillista vaatteita, uudenveroisia paljon, sellaisia jotka eivät enää mahdu tai muute ei sovi tyyliin. Tuntuu hirveältä heittää rahaa roskiin heittämällä vaatteita pois. Vaatteet on ollu monta viikkoa torissa mutta kukaan ei ole kiinnostunut. :/

Mitä te teette hyväkuntoisille vaatteille joita ette käytä?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien kassillisen H&M:ään josta saa 20% alennuskupongin uusia vaatteita varten.

Vierailija
2/55 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparipöytä on yksi mahdollisuus. Sieltä saisi ehkä vaatteista jotain takaisin. Jos pelkästään haluat eroon niistä, niin vie vaikka johonkin kierrätyskeskukseen tai vaatekeräykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparipöydässä on se että jos kukaan ei osta niin silti joutuu maksamaan sen pöydän. Olisi kiva saada edes vähän noista rahaa.

Ap

Vierailija
4/55 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien spr:n konttiin. Tuotto menee ainakin vyvään tarkoitukseen.

Vierailija
5/55 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirpparipöydässä on se että jos kukaan ei osta niin silti joutuu maksamaan sen pöydän. Olisi kiva saada edes vähän noista rahaa.

Ap

Kirpparipöytä maksaa 30-40e, jos sulla on monta pussillista vaatteita niin saat ne ainakin takaisin. Itse sain viidestä muovipussissillisesta 180e miinus pöydän hinta, kaikki eivät menneet kaupaksi kuitenkaan.

Vierailija
6/55 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita facen kirppareille. Sitten pitää vain postittaa, ärräpaketti on halpa jos saat menemään useamman kerralla. :)

Vierailija
7/55 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut fb kirppisryhmässä myydä? Pistä vaikka koko kasa kerralla ja määrittele edullinen könttäsumma.

Vierailija
8/55 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile myös facebook-kirppareita. Jos et ole rahapulassa niin hyvä vaihtoehto on myös lahjoittaa vähäosaisille.

Vierailija
9/55 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kirpparipöytä maksaa 30-40e, jos sulla on monta pussillista vaatteita niin saat ne ainakin takaisin. Itse sain viidestä muovipussissillisesta 180e miinus pöydän hinta, kaikki eivät menneet kaupaksi kuitenkaan.

Minä olen kyllä jäänyt miinukselle kirppiksellä. Mutta ehkä se on eri, jos on lastenvaatteita kaupata.

Uffiin sitten pakko heittää.

Vierailija
10/55 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin lahjoitusryhmat ovat hienoja. Itse vaihdan siella tavaraa kuukausittain, viimeksi kesalla hain pussillisen kayttovaatetta josta haravoin itselleni mieleiset. Loput laitoin vaatekeraykseen.

Mielestani on hienoa etta rahaton talous alkaa pyoria netin vuorovaikutuksesta :)

Vierailija
11/55 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä olen kyllä jäänyt miinukselle kirppiksellä. Mutta ehkä se on eri, jos on lastenvaatteita kaupata.

Ei ollut lastenvaatteita, trendikkäitä hyväkuntoisia naistenvaatteita. Hinnoittelet varmaan liian korkealle tai sitten vaatteesi ovat huonokuntoisia ja poistuneet muodista.

Vierailija
12/55 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ollut lastenvaatteita, trendikkäitä hyväkuntoisia naistenvaatteita. Hinnoittelet varmaan liian korkealle tai sitten vaatteesi ovat huonokuntoisia ja poistuneet muodista.

Hyväkuntoisia ja enkä hinnoitellut korkealle, mutta kieltämättä poistuneet muodista. Mitä epämuodikkaille vaatteille sitten pitäisi tehdä?

Vierailija
13/55 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.tori.fi/uusimaa/Mango_villakangastakki_S_23612615.htm?ma=1

Laitoin nyt tännekkin jos joku on yhtään kiinnostunut. Mietin että facen kirppiksellä vois kyllä mennä..

Vierailija
14/55 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteilla ei kyllä saa tienattua mitään, aika riski lähteä yrittämään mitään maksullista kirppispöytää. Paitsi jos on alunperinkin hankkinut ylikalliita merkkejä, joilla oikeasti on jälleenmyyntiarvoa, eikä niistäkään makseta paljoa. Minä vien suosiolla vaatekeräyslaatikoihin ne joita en saa lahjoitettua suoraan tutuille. Paljon vähemmän stressiä ja pääsee nopeasti eroon.

Vierailija
15/55 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin nyt tännekkin jos joku on yhtään kiinnostunut. Mietin että facen kirppiksellä vois kyllä mennä..

Tori on minulle vieras, mutta kaipaan itse aina mittoja.

Vierailija
16/55 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä todella korkea hinta. Sanoisin että 25e maksimissaan olisi hinta millä menisi kaupaksi

Vierailija
17/55 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yläkanttiin hinnoiteltu... Itse maksaisin mistä tahansa takista max 25e eikä senttiäkään yli vaikka alkuperäinen hinta olisi 500e. Varsinkin Mangon vaatteesta, laatu oli myymälässä hypistellessäni jotain järkyttävää. Paidat max 4e, housut max 5e, ja näihin hintoihin saa olla jo priimaa. Aina löytyy halvemmalla ja helpommin kuin torin kautta, hakemisessa/postihommissa on aina oma vaivansa.

Vierailija
18/55 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika yläkanttiin hinnoiteltu... Itse maksaisin mistä tahansa takista max 25e eikä senttiäkään yli vaikka alkuperäinen hinta olisi 500e. Varsinkin Mangon vaatteesta, laatu oli myymälässä hypistellessäni jotain järkyttävää. Paidat max 4e, housut max 5e, ja näihin hintoihin saa olla jo priimaa. Aina löytyy halvemmalla ja helpommin kuin torin kautta, hakemisessa/postihommissa on aina oma vaivansa.

tässä hyvä hinnoitteluohje kirppispöydälle.

Vierailija
19/55 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydät tosissas 40 e likasesta ja käytetystä mangon takista?? Urpo.

Vierailija
20/55 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mangon takki ei ole likainen alkuunkaan.