Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadehtisitko tällaista naista? Vai mitä tulisi mieleen?

Vierailija
09.02.2016 |

- Korkeakoulutettu
- Mies on rikas ja johtotehtävissä
- Luonnostaan sinisilmäinen platina blondi
- Kaunis ja hoikka
- Pukeutui esim tänään sadepäivänä näin: nätti toppi, korkeavyötäröiset pillifarkut, nahkanilkkurit, musta nahkainen merkkilaukku, henri loyd takki.
- Harrastaa ratsastusta ja lukemista
- On tosi hymyilevä ja kiltti kaikille
- On matkustellut paljon ja suunnittelee miehensä kanssa muuttoa ulkomaille

Toi on töissä siellä missä ite olen siivoaja. Jutellaan välillä ja haluisin sen elämän :(

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eiköhän 95% maailman ihmistä olisi. Jotkut saavat kaiken :)

Vierailija
2/26 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Kadehdit vain pintaa ja kuulemaasi sekä olettamaasi. Rakenna elämästäsi vieläkin parempi, mikä sinua estää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää olla ihan vaan minä. Kiva kuitenkin, että hänellä näyttää menevän ihan mukavasti. 

Vierailija
4/26 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista ainoastaan yksi kohta on muuta kuin omaa panostusta.

Vierailija
5/26 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä tiijä sen elämästä oikeestaan silti mitään. Joten älä kadehdi :) Voi olla kaikki vaan kulissia. Jos ei muuta ni sen miehellä ei välttämättä seiso tms :D

Vierailija
6/26 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi. Kaikilla on kyllä omat ongelmansa, vaikka päällepäin kulissi näyttäisi täydelliseltä. Mieleen tulee eräs rikkaan perheen tyttö, joka on suosittu ja kuvankaunis, mutta omaa pahoja mielenterveysongelmia.

Vierailija
7/26 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en näyttäisi hyvältä kyseisessä vaatetuksessa. T. Mies

Vierailija
8/26 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha nauroin tuolle viestin lopulle :D.

Et siis täysin turha häviäjä kuitenkaan ole, sinusta saa huumoria.

Vierailija
9/26 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minä vähän kadehdin sinua! Aina tulee hyvä mieli, kun joku osaa aidosti puhua toisen ihmisen ominaisuuksista joita haluaisi tai kadehtii. Niin usein menee nykyään haukkumiseksi tai vähättelyksi.. "Sillä on varmaan aina hirveä kiire", "liitossa ei varmaan oo sitä ja tätä"

Itse ainakin yritän oppia juuri tuohon, ihmisiä voi myös ihailla ilman että täytyy yrittää nostattaa itseään samalla.

Vierailija
10/26 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt meni yöunet, Ou nou miten ikinä pääsen yli tästä kateuden määrästä?

Pakko ottaa nyt se Voodoo nukke ja suorittaa pari kivaa rituaalia ja manausta :)

Vierailija
11/26 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, minä vähän kadehdin sinua! Aina tulee hyvä mieli, kun joku osaa aidosti puhua toisen ihmisen ominaisuuksista joita haluaisi tai kadehtii. Niin usein menee nykyään haukkumiseksi tai vähättelyksi.. "Sillä on varmaan aina hirveä kiire", "liitossa ei varmaan oo sitä ja tätä"

Itse ainakin yritän oppia juuri tuohon, ihmisiä voi myös ihailla ilman että täytyy yrittää nostattaa itseään samalla.

Samoin. Ap, tsemppiä sulle.

Vierailija
12/26 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Platinablondius ei ole mitenkään tavoiteltavaa/toivottavaa.

Henri Lloydia käytän veneilyssä, jos sää vaatii ja koiranulkoilutuksessa, siinä ei ole mitään ihmeellistä.

Taidat olla aika nuori?

Vierailija
13/26 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon kyllä käynyt niiden luona. Kutsui mut kerran syömään kun juteltiin omien töiden lomassa. Koti oli ihana ja ruoka hyvää ja silloin vakoilin että se lukee paljon mm filosofian teoksia. Miehensä kanssa ne puhui niin sivistyneen kuulosesti ajankohtaisista asioista. Se kertoi myös että sillä oli lapsuudessa rankkaa mutta nykyään kokee tärkeäksi huolehtia itsestään. Ja auttoi mua mun jutuissa...

Vierailija
14/26 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli aika ristiriitaiset tunteet tästä aloituksesta. Ymmärrän kyllä, että tuollaista ihmistä moni voi kadehtia. Itse en mainituista ominaisuuksista niin piittaa.

En tiedä ap:sta mitään, mutta melko varmasti kadehtisin häneltä jotain.

Vierailija
15/26 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Platinablondius ei ole mitenkään tavoiteltavaa/toivottavaa.

Henri Lloydia käytän veneilyssä, jos sää vaatii ja koiranulkoilutuksessa, siinä ei ole mitään ihmeellistä.

Taidat olla aika nuori?

Ei värjättynä mutta jos tosiaan ihan luonnostaan on blondi joka ei taita keltaiseen tai punaiseen niin aika lottovoitto. En ole ap mutta nainen joka näkee paljon työtä pitääkseen yllä tuhkanvaaleaa sävyä

Vierailija
16/26 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kuulostaa kauniilta, tyylikkäältä, seesteiseltä ja kyllä muutenkin tosi kadehdittavalta! :D

Itsestäni ei olisi mihinkään noihin! :D

Vierailija
17/26 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain äläkä vikise.

Mene opiskelemaan, elä vaikka lainalla, ei tekosyitä. Netti täynnä tyylivinkkejä, kyllä HM kamalla voi olla ok näkönen ja niin ees päi.

Vierailija
18/26 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki täydellisyyttä kadehtii, kaikki ei vain myönnä.

Vierailija
19/26 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi koska itse jokainen on oman onnensa seppä enkä haluis olla blondi ;)

Vierailija
20/26 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kadehtia ketään, mutta opiskelukaverini saa minut hyvälle tuulelle: pieni, siro, kuvankaunis blondi pisamilla ja hohtavanvalkoisella hymyllä, korkeakoulutettu unelma-alalleni, asunut ulkomailla, kielitaitoinen, miehellä fine dining -ravintola. Huumorintajuinen, fiksu ja todella sydämellinen ihminen. Toiset saavat kaiken 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän