Mikä helvetti yhtä miestä vaivaa?
On ollut jonkunlaista juttua tässä pari kuukautta yhden miehen kanssa. Välillä hän on aivan silminnähden ihastunut minuun, mutta yhtäkkiä voi mennä viikko kun hän ei ota mitään yhteyttä eikä välttämättä edes vastaa viesteihin eikä muutenkaan ole kiinnostunut. Olen kuullut että hän on aikamoinen tuuliviiri ja muutenkin kuulemma äärimmäisen idioottimainen henkilö, mutta hän ei kyllä minulle ole koskaan ollut mitenkään suoraan ilkeä, tai no kerran oli vähän töykeä mutta pyysi sitten anteeksi. Välillä hän ehdottaa itse tapaamisia mutta välillä peruu ihan selkeän tekosyyn varjolla.
En jaksa tällaista kun ei voi tietää milloin hänellä mieli muuttuukin yhtäkkiä. Hän on kuitenkin aivan ihana ja hurmaava, mutta pelkään että kuulopuheet ovatkin totta, ja pilaisin vain oman elämäni olemalla hänen kanssaan...
Kommentit (6)
Vai olet kuullut niin? Päivän teiniketju tuli tässä.
No onko se nyt niin vaikeeta keskittää huomiota hyviin ja kunnioittaviin miehiin (niitäkin on). Ei tarvisi aina kitistä kuinka on törkeä ja välinpitämätön ja blaa blaa ja blaa. Aina samaista kitinää. Peli poikki ja uutta etsimään. Tai toisena vaihtoehtona hyväksy semmoisenaan ja lakkaa valittamasta.
Olisko vaikka varattu tai pelaa monen kanssa?
Ei ainakaan kannata itse kehittää mitään tunteita tuota miestä kohtaan. Ei oikeasti ihastunut toimi noin.
Jää vaan roikkumaan siihen, niin meille muille jää enemmän hyviä miehiä 😊
Unohda ja mene eteenpäin, tuommoiseen tuuliviiriin ei kannata jäädä roikkumaan. Pitää sinua varalla jos ei löydy parempaakaan.