Kadehtisitko tällaista naista? Vai mitä tulisi mieleen?
- Korkeakoulutettu
- Mies on rikas ja johtotehtävissä
- Luonnostaan sinisilmäinen platina blondi
- Kaunis ja hoikka
- Pukeutui esim tänään sadepäivänä näin: nätti toppi, korkeavyötäröiset pillifarkut, nahkanilkkurit, musta nahkainen merkkilaukku, henri loyd takki.
- Harrastaa ratsastusta ja lukemista
- On tosi hymyilevä ja kiltti kaikille
- On matkustellut paljon ja suunnittelee miehensä kanssa muuttoa ulkomaille
Toi on töissä siellä missä ite olen siivoaja. Jutellaan välillä ja haluisin sen elämän :(
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki täydellisyyttä kadehtii, kaikki ei vain myönnä.
Kaikille tuo kuvattu tapaus ei edusta täydellisyyttä, mutta epäilemättä sinä et sitä myönnä.
Onnellisuus lähtee sisältä päin ja näkyy myös ulospäin muille. Ehkä hänellä on ollut rankka elämä ennen mutta päättänyt tehdä asialle jotain ja on onnellinen eikä turhia murehdi! Näin voit itsekin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
No mä oon kyllä käynyt niiden luona. Kutsui mut kerran syömään kun juteltiin omien töiden lomassa. Koti oli ihana ja ruoka hyvää ja silloin vakoilin että se lukee paljon mm filosofian teoksia. Miehensä kanssa ne puhui niin sivistyneen kuulosesti ajankohtaisista asioista. Se kertoi myös että sillä oli lapsuudessa rankkaa mutta nykyään kokee tärkeäksi huolehtia itsestään. Ja auttoi mua mun jutuissa...
Ööö...kutsui "vieraan siivoojan" kotiinsa syömään? :) Kertoo siitä että hän on a) yksinäinen TAI b) että hän on todella niin kiva tyyppi kun kuvailet ja koska hän kutsui nimenomaan sinut niin olet varmaan aika kiva tyyppi itsekin.
Life doesn't have to be perfect to be wonderful. ;)
Kadehtisin häntä jos myös saisin tietää, että
-hänellä on vakaa ja luja ystäväpiiri
-on tiedossa, että parisuhteensa on vakaa ja toimiva
-tekee työtä, jota rakastaa
-harrastaa tai tekee myös jotain luovaa
-on hyvät perhesuhteet, lapsuudenperhe on tärkeä ja suhteet ovat lämpimät ja erittäin hyvät
Ulkoisten asioiden vuoksi (ulkonäkö, merkkivaatteet) en taas kadehdi. Taloudellisen vakauden vuoksi kyllä.
Miten se sanonta menikään? "Älä kadehdi toisen iloja kun et tiedä hänen surujaan."
Kuulostaa omalta elämältä ainut että oon brunetti!