Oli tarkoitus mennä sänkyyn tapailemani miehen kanssa, hän nauroi ihonsiirto-arvilleni
Hän tiesi arvistani, koska olin niistä kertonut.
Olimme tapailleet kymmenisen kertaa, syömässä ja kerran kylpylässä mutta minulla oli silloin koko-uimapuku päälläni. Hän ei siis nähnyt selässäni olleita arpia, mutta tiesi että sellaisia on olemassa. Nyt söimme luonani ja kun siirryimme makuuhuoneen puolelle.
Selkeästi tarkoitus siirtyä seksiin, mutta kun mies näki selkäni, hän alkoi naureskella ja sanoi että ei hän sentään ryhdy ihan mihin tahansa, pidänkö häntä pellenä.
Eipä jäänyt hirveän hyvä mieli. Saako joku tuollaisesta nautintoa?
Kommentit (17)
Hyi mikä tyyppi! Kai sanoit, että tää juttu on nyt tässä, hyvästi, heippa.
Oikeesti? Oli sitten vain seksin perässä. Ansaitset parempaa.
Ei kukaan voi olla noin törkee. Pakko olla provo.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa Spedeltä jätkältä
Älä hauku Spedeä, ei se mikään törkymöykky ollut.
Olen pahoillani puolestasi, moukka onnistui yllättävän pitkään salaamaan moukkamaisuutensa ja näin tuhlasi aikaasi. Mitään muuta et menettänyt, tiedäthän?
En usko että tyhmäkään ihminen voisi olla noin typerä. Ja että tuollaisen takia muka kieltäytyisi seksistä? Jeah right!
Provo. Miehiltä saa pahoja kommentteja vasta seksin jälkeen.
Miehen sanoja lainatakseni ei häntä tarvitse pitää pellenä.Hänhän on sitä jo ja lisäksi täysi idiootti kaiken lisäksi.Unohda mokoma paska.
En nyt tajua? Olit paljas selkä häneen päin joten jo melkein alasti ja mies muka kieltäytyi seksistä tuollaisen takia? Öö, okei? En kyllä usko tarinaasi.
Jaa että mies arpien takia dumppasi sut? Sanoisin että kyseessä on provoilija, koska ei tommosta miestä olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Hän tiesi arvistani, koska olin niistä kertonut.
Olimme tapailleet kymmenisen kertaa, syömässä ja kerran kylpylässä mutta minulla oli silloin koko-uimapuku päälläni. Hän ei siis nähnyt selässäni olleita arpia, mutta tiesi että sellaisia on olemassa. Nyt söimme luonani ja kun siirryimme makuuhuoneen puolelle.
Selkeästi tarkoitus siirtyä seksiin, mutta kun mies näki selkäni, hän alkoi naureskella ja sanoi että ei hän sentään ryhdy ihan mihin tahansa, pidänkö häntä pellenä.
Eipä jäänyt hirveän hyvä mieli. Saako joku tuollaisesta nautintoa?
Ihmettelen mistä ap tuossa tarinassaan saa nautintoa, kyllä.
Vain naisen mielikuvituksesta voi tulla tälläinen teksti.Ei sellaista miestä kuulkaa olekaan, joka panon parin arven takia skippaa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti? Oli sitten vain seksin perässä. Ansaitset parempaa.
Eihän se vain seksin perässä voinut olla. Jos olisi ollut, niin olisi ensin nusaissut ja vasta sitten häipynyt.
Vierailija kirjoitti:
Provo. Miehiltä saa pahoja kommentteja vasta seksin jälkeen.
väärin. Eräs mies katsoi pikkareiden sisälle ja sanoi "hyi vittu".
Ehkä halusi lempata sinut muuten vaan ja ajatteli, että tekee asian sulle helpommaksi käyttäytymällä kuin täysin anteeksiantamaton kusipää-ääliö. Tuollaisen replan jälkeen on aika helppo unohtaa koko tyyppi.
Vaikuttaa Spedeltä jätkältä