Onko minulla mitään edellytyksiä...
Saada parisuhdetta?
En halua koskaan naimisiin,
lapsia en välttämättä halua ja
yhdessä en halua koskaan asua.
Yhdessä asuminen on minulle henkisesti kuluttavaa, pystyn silti muuten sitoutumaan parisuhteeseen. Olen ollut sinkkuna 2 vuotta
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kämppä on tarpeeksi iso, niin haittaako yhdessä asuminen silloin?
Sillä ei ole merkitystä minkä kokoinen asunto on. Minä en viihdy asunnossa jossa asuu muitakin vakituisesti. Se on tärkeää mielenterveyteni kannalta. Ap
On edellytyksiä saada parisuhde sellaisen kanssa, jolla on samat tarpeet.
En täysin ymmärrä kysymystä? Et ainakaan pysyvää suhdetta voi saada perhettä havittelevasta miehestä, se on selvä. Eli mitä oikein kysyt?
Kyllä tuollaisia miehiä kuin sinä on olemassa. Eri asia sitten täytätkö muuten heidän kriteerinsä ja he sinun. Mielenterveysongelmat vetävät puoleensa vain toisia samanlaisia ja siitä ei sitten mitään tule asuttiin yhdessä tai ei.
Ei kuvailemasi tilanne mielestäni ole varsinainen parisuhde. Parisuhteeseen kuuluu yhdessä elämisen toive.
Kevyttä tapailua, korkeintaan seurustelua tuollainen elämänmuoto olisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuvailemasi tilanne mielestäni ole varsinainen parisuhde. Parisuhteeseen kuuluu yhdessä elämisen toive.
Kevyttä tapailua, korkeintaan seurustelua tuollainen elämänmuoto olisi.
vakava parisuhde se seurustelusuhdekin on. Minä vain en tule koskaan olemaan valmis asumaan jonkun toisen kanssa. Ap
Ei. Ei tuollainen nainen ole parisuhdematskua. Opettele sietämään myös toista ihmistä samassa tilassa. Ovatko sosiaaliset taitosi lapsen tasoa, ap?
Te ootte kauheita! Mikä kukakin on sanomaan mikä on parisuhde ja mikä ei? Eiköhän kaikille se merkitse ihan eri asioita!! Tottakai voit löytää miehen joka haluaa täsmälleen samaa kun sinä.. ja se ei kenellekään kuulu miten elätte elämäänne ja miten asutte! Parisuhde se on silti!!
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ei tuollainen nainen ole parisuhdematskua. Opettele sietämään myös toista ihmistä samassa tilassa. Ovatko sosiaaliset taitosi lapsen tasoa, ap?
Ymmärrän ap:tä oikein hyvin. Yhdessä asuessa riitaa tulee helposti siivoamisesta ja rahasta. Erillään asuessa tuskin ainakaan kovin suuressa määrin.
Yhdessä asuminen on minulle ollut todella kuluttavaa jo siksi, että haluan kotini sisustuksen olevan juuri oman mieleni mukainen. En voinut sietää esim. exäni tauluja ja niitä kun katselin vuosikausia, niin kyllä se vaikutti mielialaan. Sinänsä aika turha asia.
Varmasti ap löydät miehen joka arvostaa itsenäisyyttäsi ja sitä että tiedät, mitä haluat ja olet siinä rehellinen.
Katsopa tv:stä sarjaa Rillit huurussa. Sen päähenkilö Sheldon on hyvin omaperäinen ja sosiaalisesti rajoittunut, ja uusimmissa jaksoissa on löytänyt hänelle sopivan tavan parisuhteeseen - jota muut eivät oikein edes osaa pitää parisuhteena mutta joka on hänelle tärkeä ja antoisa.
N21 kirjoitti:
Saada parisuhdetta?
Yhdessä asuminen on minulle henkisesti kuluttavaa, pystyn silti muuten sitoutumaan parisuhteeseen. Olen ollut sinkkuna 2 vuotta
Olisit ihan unelmanainen mulle! Olen todella introvertti, joten kokoaijainen yhdessäolo imee musta kaikki energiat. Lapset tai perhe-elämä mua ei samoista syistä kiinnosta yhtään. Oikeastaan se olis aika painajaismaista. Et sattuis asumaan Turun lähistöllä? M24
Tietenkin on edellytyksiä, mutta harvassa varmaan ovat ne miehet, jotka tuohon järjestelyyn suostuu. Kannattaa kattoa vaikka netistä. Siellä voi filteröidä tehokkaasti sopimattomat pois.
Vierailija kirjoitti:
N21 kirjoitti:
Saada parisuhdetta?
Yhdessä asuminen on minulle henkisesti kuluttavaa, pystyn silti muuten sitoutumaan parisuhteeseen. Olen ollut sinkkuna 2 vuottaOlisit ihan unelmanainen mulle! Olen todella introvertti, joten kokoaijainen yhdessäolo imee musta kaikki energiat. Lapset tai perhe-elämä mua ei samoista syistä kiinnosta yhtään. Oikeastaan se olis aika painajaismaista. Et sattuis asumaan Turun lähistöllä? M24
mä asun Tampereella. Ap
Miehet hakee parisuhteesta ennen kaikkea kodinhoitajaa, joten ei oo mittään edellytyksiä siulla.
Ei sulla oo mitään edellytyksiä. Haloo. Mieti nyt vähän. Aika lapsellinen asenne sulla. Teille introverteille ei oo sijaa tässä maailmassa. Tai onko tuo sun käytös enää sitäkään... Kasva henkisesti.
Anna vaan olla ja luovuta samantien niin et tuhlaa aikaasi. Ei tule mitään.
Hmm.. Et "pysty" asumaan toisen ihmisen kanssa koska haluat tuoda muita miehiä kotiin..? Tai jotta pettäminen olisi muuten helpompaa kyllä minä pettäjän temput tiedän..
Mitä jos kämppä on tarpeeksi iso, niin haittaako yhdessä asuminen silloin?