Haistoin tänään töissä että naispuolisella työkaverilla on kuukautiset
Ihmettelin kun oli jo toista päivää naama norsunvitulla, niin menin juttelemaan hänelle niitä näitä ja kumarruin samalla hänen työpöydän ääreen että pääsin vähän lähemmäksi haistamaan ja jo vain selvisi että menkathan sillä on hajun perusteella. Kykeneeköhän kaikki miehet tähän vai onko vain minulla tämä supervioma?
Kommentit (27)
Ois ollu paljon parempi provo kun oisit kirjoittanut että "miespuolisella".
Sua ei ookaan näkynyt pitkään aikaan palstalla.
Yksi miespuolinen kaveri sanoi tietävänsä milloin nainen ovuloi. En usko että tuo on mikään ihan yleinen taito kuitenkaan.
Ja sitten sä heräsit kun muistit että sossusta pitäisi hakea rahaa.
Mulle on jopa SANOTTU että haisen ihan menkoilta. Mikä tässä on niin ihmeellistä? No, kohtu on poistettu 5v sitten. Miesten nenät ilmeisesti haistaa mitä haluaa haistaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin kun oli jo toista päivää naama norsunvitulla, niin menin juttelemaan hänelle niitä näitä ja kumarruin samalla hänen työpöydän ääreen että pääsin vähän lähemmäksi haistamaan ja jo vain selvisi että menkathan sillä on hajun perusteella. Kykeneeköhän kaikki miehet tähän vai onko vain minulla tämä supervioma?
Miten todistat että hajuaistisi oli oikeassa?
Yhdestä eksästä haistoi pari päivää ennen menkkoja, että pian alkaa, mutta ei varsinaisesti menkkapäivinä haistanut ainakaan vaatteet päällä. Paria päivää ennen hänen ihonsa tuoksu muuttui jotenkin ällön pistäväksi...
Mä pystyn haistamaan, onko miespuolinen työkaverini runkannu viimeisen 24 h sisällä.
Haisee mädäntyneelle selkäytimelle.
Miltä ne menkat sitten haisee? En ole koskaan naisen kanssa elänyt, enkä naista nussinut.
Vierailija kirjoitti:
Miltä ne menkat sitten haisee? En ole koskaan naisen kanssa elänyt, enkä naista nussinut.
Semmonen imelä haju. Mutta vaikea kuvitella, että joku haistaisi sen, kun toisella on vaatteet päällä. Ellei sitten työkaverilla ole koko päivän muhinut side housuissa ja ap:n nenä sen haaruksissa. Itse käytän kuukuppia, niin ei tarvii stressailla hajuista.
Vierailija kirjoitti:
Onnea, et ole menettänyt mitään. No, ehkä sp taudin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea, et ole menettänyt mitään. No, ehkä sp taudin.
No kyllä minä koen, että jotain olen menettänyt kun ei kukaan ole rakastanut. Kyllähän se nussiminenkin varmasti mukavaa olisi sellaisen kanssa, josta välittää :(.
Mä taas himoitsen työkaveria silloin kun ovuloin. Huomaakohan ;-)
Kuka tahansa haistaa jos käyttää siteitä, ne menkkarätit alkaa haisemaan jo tunnin jälkeen
Ällöttävää. Kun olin raskaana (hajuaisti herkistynyt) oli todella piinaavaa istua koko päivän kestävässä palaverissa sperman hajuisen työkaverin vieressä. Myös kaupassa ym. kykenin haistamaan muiden shoppaajien persehien ja rasvaisen päänahan kun ohi kulkivat. :(
Hyi helvetti se lemahdus, kun menkkalimainen side löytyy haarovälistä. VAIHTAKAA SE SIDE TUNNIN VÄLEIN
Harhoja on monenlaisia, onneksi psykiatri voi auttaa!
No huhhuh... miltä ne sit haisee?
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti se lemahdus, kun menkkalimainen side löytyy haarovälistä. VAIHTAKAA SE SIDE TUNNIN VÄLEIN
Niin, meinaat että pitäisi käyttää kokonainen sidepakkaus per päivä? Rahaa yhteen menkkakiertoon menisi melkein 20 euroa, ja ympäristöstä viis.
Ihmiset ovat täysin vieraantuneita normaaleista asioista. Ei ihme, että allergiat ja autoimmuunitaudit jylläävät. Mitä sitten, jos haisee? Myös valkovuoto voi haista, jos jokin pieni tulehdus. Ja aika monella naisella on tulehdus.
Hyi hele oot sairas :DDD