Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako Litalginia ja Buranaa ottaa yhdessä?

Vierailija
09.02.2016 |

Kamalat menkkakivut ja lääkekaapissa enää muutama Litalgin, joka auttaa yleensä hyvin. Muita kipulääkkeitä on kyllä, kuten Buranaa, Panadolia ja Voltarenia. Mitä näistä kannattaisi yhdistää Litalginin kanssa, että vatsakipu hellittäisi eikä lääkkeillä olisi keskenään haittavaikutuksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiedä?

Vierailija
2/9 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranaa ja Voltarenia ei voi ottaa yhdessä Litalginin kanssa, ovat samaa lääkeryhmää. Panadolia voi, ja sitä kannattaa ottaa 1000 Mg heti kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt ilman haittaa mutta en osaa sen enempää sanoa.

Vierailija
4/9 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ärtyneen suolen oireyhtymä johon otan tarvittaessa litalginia.Eikö pelkkä burana tai voltaren auta menkkakipuihin ? Mulla ainakin voltaren 50 mg auttaa m.kipuihin eikä litalginia edes tarvitse ottaa.Käyvät kyllä yhdessäkin.terv.th

Vierailija
5/9 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litalginissa on relaksantin lisäksi tulehduskipulääkettä, joten et saa ottaa sitä yhdessä Voltarenin tai Buranan kanssa. Ota Litalgin 2 tbl x 3 tai Voltaren 50 mg x 3 tai Burana 600-800 mg x 3, lisäksi voit ottaa Panadol 1 g x 3.

Vierailija
6/9 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!

Neloselle: ei auta. Pahoihin kramppeihin auttaa vain Litalgin, kipulääkettä voi sitten ottaa lisäksi.

Ap

Vierailija
7/9 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin tänään apteekkiin ja farmaseutti sanoi, että voi ottaa Litalginin ja Buranan samana päivänä tunnin välein toisistaan

Vierailija
8/9 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin tänään apteekkiin ja farmaseutti sanoi, että voi ottaa Litalginin ja Buranan samana päivänä tunnin välein toisistaan

Vierailija
9/9 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

887

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän