Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nuorisokoti oikeasti huono vaihtoehto?

Vierailija
09.02.2016 |

Hei, oon nyt 15 vuotias tyttö joka asuu huostaanotettuna sijaisperheessä. Oon asunut täälä lähes koko ikäni sillä tulin tänne ihan pienenä lapsena. Kuitenkin oikeastaan koko ikäni oon riidellyt mun sijaisäidin kanssa ja joutunut tunteen itseni ulkopuoliseks. Kyse ei oo mistään pienistä asioista, koska tilanne on jatkunut ihan liian kauan. Kun vuosi vuodelta kohtelu on alkanut mennä pahempaan ja rajoituksia tullut ihan valtava määrä en enään kestä. Olen viillellyt kotiolojen ahdistavuuden takia suunnilleen puolisenvuotta. Ja sekin paljastui. Nyt on tilanne että kotoa on päästävä pois. Vanhempani ovat kuolleet, eikä lähisuvussa oikeastaan ole ketään joka kykenisi auttamaan... Vaihtoehto on siis nuorisokoti. Onko kellään kokemusta siitä, millaisia paikkoja ne on. Tavoittelen vaan parempaa elämää, onko sitä mahdollista saavuttaa siellä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavan lapsi pääsi aikanaan Konstan koti ja koulu -nimiseen laitokseen, sai suoritettua peruskoulnsa siellä rauhassa. Sai opiskelupaikan ja myös hyviä kavereita sieltä. On laitoksia ja laitoksia, mutta tuosta siis olen kuullut hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme