Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aamulypsyn Anni

Vierailija
09.02.2016 |

Tietääkö täällä kukaan miten Anni Hautala hoitaa poikansa "aamuhoidon"? Aikaisemmin ainakin hän oli yh, miten tuollaisilla työajoilla onnistuu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut, että on päiväkoteja, jotka on auki ympäri vuorokauden?

Vierailija
2/8 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta onko poika siellä joka yö??  Vai viekö jo niin aikaisin hoitoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita aamulypsyyn ja kysy. Vaihoehtoisesti mene kyttäämään mitä tekee.

Vierailija
4/8 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi on ihan relevanttikysymys. Olen itsekin sitä pohtinut. Tuskin käyttää mitään ympärivuorokauden auki olevaa päiväkotia. On kuitenkin usein maininnut suoriutuvansa aamurutiineista tosi nopsasti ja joskus tarkemminkin selostanut niitä. Ja sitten on kuitenkin puhunut myös "lapsukaisensa" päiväkodista, mutta eri yhteydessä. Eli tuskin vie aamuviideltä lastaan päiväkotiin.

Ehkäpä hän on palkannut hoitajan, joka tulee aamuisin muutamaksi tunniksi heille ja vie lapsen tämän herättyä päiväkotiin.

Vierailija
5/8 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, kyllä minäkin suoriudun nopsasti aamutoimista. Ja vien kaksi lasta pk, en ymmärrä niksei lapsen kanssa voi olla nopea?

Vierailija
6/8 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, kyllä minäkin suoriudun nopsasti aamutoimista. Ja vien kaksi lasta pk, en ymmärrä niksei lapsen kanssa voi olla nopea?

Tietysti voi olla nopea lasten kanssa, mutta tarkoitin lähinnä sitä, että Anni on jotenkin antanut ymmärtää, että lapsi jää nukkumaan ja hän 10 minuutissa selviytyy sängystä taksiin.

Vierailija
7/8 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä herätään klo 4.30 tehdään aamu rituaalit ja pakataan nukuva muksu kelin mukaan. Noin 5.30 ollaa päiväkodilla jonne jätetään nukkuva muksu ja jatketaan siitä töihin klo 6.00.

Anni tekee todennäköisesti samoin.

Vierailija
8/8 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen annin puheista ymmärtänyt, että lapsenvahti tulee joka aamu ja vie sitten pojan eskariin. Annin äiti ainakin paljon tuntuu auttavan joten hän on varmaan ainakin yksi lapsenvahdeista.

Annihan on nyt muutenkin puhunut, että etsii lapsenvahtia varmaan tarvii erilailla kun lapsi lähtee kouluun syksyllä.

Ei se poika ainakaan päiväkodissa ole yötä, eikä Anni sitä itse niin aikaisin aamulla hoitoon vie.