Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panisitko itsetuhoista/yksinäistä ihmistä, jos se helpottaisi hänen oloaan?

Vierailija
09.02.2016 |

Miksi? Miksi et?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi!

En koskisi pitkällä tikullakaan mihinkään mielenterveysongelmaisiin luusereihin.

Vierailija
2/14 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Sittenhän siitä riesan sais. Seuraavaks se olis läheisriippuvainen ja uhkailis itsemurhalla ellei seuraa tai seksiä tipu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, saattaisi olla mahdollisuus joutua moisiin laupeudentekoihin toistekin, ettei tämä "vaan tekisi itselleen mitään".

Vierailija
4/14 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
5/14 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska se pahentaisi omaa oloani. Lisäksi en usko, että yksi pano parantaisi pysyvästi tämän toisen osapuolen oloa, vaan parannus olisi melko hetkellinen, mikä taas ei olisi minun kannaltani sen arvoista.

Jos mielenterveysongelmista/yksinäisyydestä pääsisi lopullisesti eroon sillä, että panisi kerran, niin voisin perustaa oman hyväntekeväisyysjärjestön jossa panisin kerran kaikkia em. ongelmista kärsiviä ja poistaisin näin maailmasta yksinäisyyden ja itsetuhoisuuden :)

Vierailija
6/14 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/14 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin, jos se nainen olisi sellainen, että minulla alkaisi seistä. Muutenhan homma on mahdotonta.

Vierailija
8/14 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Harrastan seksiä sellaisen ihmisen kanssa, josta pidän, ja jota himoitsen, enkä missään nimessä kenenkään vuoksi pelkän empatian tai - vielä pahempaa - säälin vuoksi. Jos lohduttaa haluan, minä halaan ja juttelen. Enkä tiedä, auttaako se oikeasti kyseistä henkilöäkään, että hänen seksipartnerinsa on hommassa lähinnä siksi, ettei hän tekisi itselleen mitään. 

Vierailija
9/14 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi!

En koskisi pitkällä tikullakaan mihinkään mielenterveysongelmaisiin luusereihin.[/quo

Luuserin viitan pystyy istuttamaan monen sellaisen henkilön harteille, joilla ei mitään mielenterveysongelmia olisikaan. Kyllä niitä elämässä epäonnistujia löytyy moneen junaan.

Vierailija
10/14 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se olisi hyvännäköinen niin voisin kumin kanssa harrastaa. En halua lasta mt-ongelmaisen kanssa, se olisi lapselle kauhea kohtalo ja minulle myös.

Vierailija
11/14 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos syy mielenterveysongelmiin on seksin puute, jos syy joku muu niin sitten ehkä jättäisin väliin, ellei olisi tosi hottis nuori pimu.  Suurin osa naisistahan on jotenkin sekaisin. 

M41

Vierailija
12/14 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaikka olettaisinkin että se hetkellisesti helpottaisi en voi aina olla panemassa kun hän tarvii helpotusta.

Vierailija
13/14 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin panisin jos nainen on sen näköinen että alkaa panettamaan.

Haluaisiko joku palstan yksinäinen,itsetuhoinen tai vastaava hyvän näköinen nainen seksiseuraa?

Vierailija
14/14 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ennenkin, voisin vieläkin tietyssä tilanteessa. Tosin elämäni ei mennyt ihan raiteita pitkin, joten statukseni ei enää ole kummoinen, en ehkä enää kelpaisi itsetunnon kohottajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän