Uskotko, että Saatana tai demoni voi saada ihmisen haltuunsa?
Kommentit (69)
Ei demoneja tai saatanaa tarvita yhtään mihinkään kun maailma ja ihminen determistisesti ovat mitä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Purra vahvisti uskoni...
Pedon merkki otsalohkossa?
Kumma kun ne demonit asuu vain luulevaisissa.
Ihminen tekee itse ne valinnat ja on vastuussa niistä itse. Pahat henget vain tekevät jostain synnistä houkuttelevan: ehdotus, suostumus ja toteutus by Augustinus.
Vierailija kirjoitti:
Voi ja iso osa onkin. Sanoisin että suurin osa ateisteista on täysin saatanan hallussa.
Saatanallakin on monia merkityksiä, on se uudistava, luciferin henki. Uusi on pelottavaa ja vaarallista, ja uudistuksia vastustetaan.
Sitten sitä käytetään myös pahuudesta, joka on enemmänkin baalin toimintaa, mutta raamatussa menevät kaikki nämä sekaisin.
On mahdollista myös päästä eroon ja todennäköisimmin se tapahtuu yhtä pikku hiljaa ja vaivihkaa kun saatana on uhriinsa pesiytynytkin.
Heh, oletpa syvällä mielikuvitusmaailmassasi.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen tekee itse ne valinnat ja on vastuussa niistä itse. Pahat henget vain tekevät jostain synnistä houkuttelevan: ehdotus, suostumus ja toteutus by Augustinus.
Unohdit, että pahoja henkiä ei ole. Eli houkuttelijasi olet sinä itse.
Uskon. Olen itse demonin vallassa.
Vastaan otsikkoon lukematta sisältöä että en usko eikä sellaiseen ole uskomista, ateistit tai ateismi väittää tuollaista uskomatonta paskaa