Onhan se faktaa, ettå kakķi tupakoitsijat haisevat pahalle ja ovat yleensä rumia.
Hyi vittu...miltä haisevat. Ovatko tupakoitsijat jollain tavalla vähä-älyisiä wt porukka? Ei kukaan fiksu järkevä polta tupaķkaa. Ei kukaan fiksu ihminen voi puolustaa tätä wt tapaa. He ovat vähä-älyisä idiootteja jotka eivät ajattelle syy seuraus-suhteita. Miten tuollainen idiootti kykenee selviytymään työstä ja miten he selittävät itselleen, että tupakointi on ok.
Kommentit (4)
No haisenhan minä paskalta, mutta peilistä katsoo silti seksikäs ilmestys. Puolet siis oikein. Tupakointi on sellainen parin minuutin meditointi tauko joka auttaa olematta läpsäisemästä sinunlaisia turhia ihmisiä nokkaan joten olisit kiitollinen siitä. :)
Lue tekstisi uudelleen ja mieti vaikuttaako fiksun ihmisen tuotokselta.
Itse implikoisin tuosta oksennuksesta, ettei sinulla taida olla paljoa itsesi ylentämiseen keinoja.
En polta itse.
Tiedän erittäin älykkäitä röökaajia ja ihan fiksuja raittiita.
Tiedän myös hyvin heikkolahjaisia henkilöitä niin raittiista kuin tupruttelevistakin kansalaisista.
Aika osuvasti sanottu! Mä oon ylipainoinen, mt ongelmainen, duunari ja tupakoin. Onneksi itse ap olet täydellinen ja fiksu, keskivertoa älykkäämpi ja keskivertoa paremmassa ammatissa. Omaat urheilullisen sportti vartalon jota huollat terveellisillä elämäntavoilla.
Mutta onneksi on meitä luusereita jotta sinun kaltaisesi helmet voi loistaa meidän muiden epätäydellisyyden rinnalla!
Erinomaisen terveellistä elämää sulle!
Wt on se joka sanoo. Ei mulla muuta, kun en edes tupakoi.