Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pääsisit maailmanympärimatkalle, mitkä kohteet valitsisit?

Vierailija
08.02.2016 |

Vähintään 1 maa / maanosa, kiitos!

Mulla olis suunnilleen näin:

Eurooppa: Iso-Britannia, Lähi-Itä: Israel, Afrikka: Madagaskar, Aasia: Sri Lanka, Japani, Australia: Australia, Uusi-Seelanti ja Tyynenmeren saaret, Etelä-Amerikka: kaikki käy, etelästä pohjoiseen, samoin Väli- ja Pohjois-Amerikassa. Sieltä sitten kotiin Islannin kautta :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi sinun reittisi hyvin ap, ainostaan Israelin jättäisin pois. 

Vierailija
2/12 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närpiö, Mustasaari ja Maalahti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholma, Göteborg jaa, ehken vielä Oslo, jos rahaa jää.

Vierailija
4/12 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin:

Aasia: Nepal, Myanmar, Shanghai, Tokio, Vancouver, San Francisco,

Uusi Seelanti

Amazon, Inca trail

Botswana, Kenia, Sansibar

Portugal ja vaikka lopuksi skimbaamaan Chamonix

Valkkasin kaupunkeja tai paikkoja, joissa en ole käynyt. Olisi ehkä mielekkäämpi jos olisi ollut joku maksimi tai maa/maanosa.

Vierailija
5/12 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islanti, Usa (ainakin New York ja Hawaii) Australia, Singapore, Hong Kong, Italia ja sitten kotiin.

Vierailija
6/12 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grönlanti, Kanada, Peru, Australia, Botswana, Englanti. Siinä oikeastaan on ne maat, joihin vielä haluaisin matkustaa. Ei vaan tällä palkalla noin vain lähdetä, täytyy valita joku noista ja säästää muutama vuosi.

Vierailija
7/12 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japani, Uusi-Seelanti, Argentiina, Kenia ja Portugali.

Vierailija
8/12 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kysymys. Täytyypä hetki miettiä.

Ensin Skotlannin Ylämaille, sieltä vaikka laivalla Atlantin poikki New Yorkiin josta jatkaisin matkaa Kalifornian Sierra Nevadaan koska olen aina halunnut nähdä mammuttipetäjiä. Siitä etelään Peruun Machu Picchuun. Etelä-Amerikassa haluaisin käydä myös jossain oikeassa sademetsässä. Sen jälkeen voisikin varmaan lähteä kohti Japania. Japanista siirtyisin Venäjälle. Voisin ajella vaikka junassa Venäjän halki kotiin.

Vierailija
9/12 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm...Pietarista Israeliin, Pohjois-Koreaan, Australia, Kuuba, Alaska , Skotlanti ja Islanti.

Vierailija
10/12 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietnam, uusi-seelanti, Botswana tai Sambia, Argentiina, Kuuba, vancouver ja Havaiji.

Vierailija
11/12 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasia: Thaimaa, Vietnam, Indonesia, Japani (ainoastaan täällä ollut aiemmin)

Australia ja Oseania: Australian länsikärki, keskimaa ja trooppinen osa (Sidney, Melborne ja Tasmania jo nähty), Uusi-Seelanti ja jokin pienistä saarivaltioista

Afrikka: Etelä-Afrikka ja väh. yksi seuraavista: Kenia, Tansania, Namibia ja Mosambic

Etelä-Amerikka: Kokonaan näkemättä, vaikea valita, ainakin Chile, Brasilia ja Columbia

Pohjois-Amerikka: kokonaan näkemättä, haluaisin nähdä vähän kaikkea esim. San Francisco, Alaska, New York, Kalliovuoret, Grand Canyon, Suurten järvien alueelta jotain, Prinssi Edwardin saari, Hawaiji...

Eurooppa: Portugal, Skotlanti, Irlanti ja Islanti (Euroopassa olen matkustellu paljon, mutta noissa maissa en ole vielä käynyt)

Hmm... ei taida tää lista enää mennä maailmanympärysmatkan piikkiin

Vierailija
12/12 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italia, Usa, Costa Rica, Brasilia, Peru (Galapagos-saaret), Uusi-Seelanti, Australia, Indonesia, Nepal, Kiina, Mongolia, Madagaskar, Namibia, Tansania, Kroatia.

Valittu isoilta osin luontokohteiden takia (olen biologi), mutta myös kulttuurien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi