Miltä tuntui kun tapasit miehesi ekaa kertaa?
Eli kun tapasit/juttelit/kommunikoit ensimmäistä kertaa nykyisen miehesi/kumppanisi kanssa, niin mitä ajattelit ja miltä tuntui olla hänen seurassaan? Oliko tilanteessa jotain "maagista" vai päin vatsoin? Miltä tuntui?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
No ihan ekana ajattelin, että komea mies, pitkä ja tumma. Mun makuun. Käteltiin ja esittäydyttiin. Ei mitään erityistä. Myöhemmin kun opin vähän tuntemaan, mietin, että miten voi aikuinen mies olla noin lapsellinen ja ärsyttävä. Ei ollut rakkautta ekalla tai tokalla silmäyksellä. Ehkä sadannella? Useampi vuosi meni ennen kuin meidän välille mitään kasvoi. Itse asiassa neljä.
Pakko vielä jatkaa, että meidän välillä on kyllä tästä hitaasta alusta huolimatta intohimoa. Paljon. Mies on ehdottomasti paras rakastaja mulle ja mä haluan häntä aivan mielettömästi. Ollaan oltu vasta 3 vuotta yhdessä ja eletään ihanaa kutuvaihetta. Vaikka ollaan jo 35-vuotiaita kääkkiä.
Ajattelin että ihan mukava ja riittävän hyvännäköinen yhden illan juttuun.
Vierailija kirjoitti:
Olin aika humalassa, niin en kovin tarkkaan muista. Sen kuitenkin muistan, että en rakastunut ensisilmäyksellä enkä edes toisella.
Joskus sitä miettii, että olisikohan pitänyt odottaa sellaista, johon olisi rakastunut ensisilmäyksellä. Olisikohan intohimoa enemmän...
No, yhdessä ollaan kuitenkin jo oltu 16v.
Yleisesti näyttää, että me Miehet ollaan suoriuduttu hyvin!
Tää oli pakko poimia helmenä muiden joukosta :)
Rakastuitko ollenkaan? 16v yhdessä ja päällimmäisinä mietteinä kuulostaa olevan kaipuu johonkin muuhun.
Ajattelin että huhhuh! Siinä vasta seksikäs uros! Ja se tuoksu! Ne silmät! Koko kroppa... Nam! Heti hypättiin sänkyyn. <3
Jotenkin nolotti, että mitä se minussa näkee, kun heti kävi selväksi että on tykästynyt muhun. Mutta kun vähän aikaa sitä tarkemmin katselin silmiin ja kuuntelin niin tajusin että nyt mua viedään... Äkkiä siinä tultiin tutuiksi, kun jo tunnin päästä ensitapaamisesta naitiin täysin estoitta ja selvin päin.
No ihan ekana ajattelin, että komea mies, pitkä ja tumma. Mun makuun. Käteltiin ja esittäydyttiin. Ei mitään erityistä. Myöhemmin kun opin vähän tuntemaan, mietin, että miten voi aikuinen mies olla noin lapsellinen ja ärsyttävä. Ei ollut rakkautta ekalla tai tokalla silmäyksellä. Ehkä sadannella? Useampi vuosi meni ennen kuin meidän välille mitään kasvoi. Itse asiassa neljä.