Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko uimataitoinen?

Vierailija
08.02.2016 |

Keskustelua aiheesta..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan kevyesti uida 200 metriä, mutta en osaa sukeltaa vetämättä vettä henkeen. joten siinä ja siinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 50 ja uin 2500 m tunnissa, entinen kilpatason menijä.

Vierailija
4/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä yrittänyt uida sitä 200 metriä. Vihaan vettä ja uimista, en ole uinut varmaan viiteen vuoteen :D

Vierailija
5/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uimataitoinen ja uin säänöllisesti. Pystyn uimaan kuntouintia eri tekniikoilla ja uin helposti tunnin putkeen.

Vierailija
6/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nassikkana ei tullut muuta tehtyäkään kesäisin kuin ryvettyä milloin missäkin ankkalammessa. Nyt kun on tullut ikää enemmän ja on tajunnut maailman pinnallisuuden niin en käy uimassa kuin ehkä yhdesti tai kahdesti kesässä jossain syrjässä missä ei ole riskiä törmätä muihin. Mikään uimamestari en koskaan ole ollut, mutta pysyn pinnalla ja pinnan allakin tarvittaessa.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
7/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 50 ja uin 2500 m tunnissa, entinen kilpatason menijä.

respect!

Vierailija
8/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kännikala osaa uida vaikka kuivalla maalla :D

Vierailija
9/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Olen uimakandidaatti!

Vierailija
10/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yeps! Ja dive master korttikin löytyy. Vesi on ihana elementti

Vierailija
11/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan uida, mutta miksi uimaTAITOA mitataan myös uimisen JAKSAMISEN määrällä? Että "et osaa uida, ellet jaksa uida 200m ilman kosketusta tukeen". Onko se muka näin? Osaan mä silti uida, jos vain jaksaisin.

Vierailija
12/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi nopea uimaan. Muistan koulun "uimakokeessa" uineeni pitkän altaan päästä päähän 48 kertaa 12 minuutissa. En tosin osaa mitään virallisia uintityylejä, menen omalla tyylilläni. Lapsena vietin kaikki kesäpäivät järvessä.

Vierailija
13/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan uida, mutta miksi uimaTAITOA mitataan myös uimisen JAKSAMISEN määrällä? Että "et osaa uida, ellet jaksa uida 200m ilman kosketusta tukeen". Onko se muka näin? Osaan mä silti uida, jos vain jaksaisin.

Mitataan siksi näin, että jos joudut ylläen veden varaan, kuinka todennäköisesti pelastuisit. Mun kaikki lapsetkin ovat uineet kilometrin yhtäjaksoisesti alle 10-vuotiaina.

Itse olen 48 v. En ole koskaan harrastanut kilpauintia. 3 km matka tulee uiduksi 1 tunnissa ja 20 minuutissa. Ja tämän verran uin kolmesti viikossa.

Vierailija
14/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Pystyn helposti uimaan pari kilometriä yhtäjaksoisesti. Tosin tekniikka ei ole paras mahdollinen mutta kun en ole saanut aikaiseksi mennä tekniikkaohjaukseen...

Vierailija
15/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut olemaan uimatta yli kymmenen vuotta mutta nyt haaveeni on käymässä toteen ja pääsen pian uimahalliin. Toissa kesänä kävin uimarannoilla uimassa ja totesin tekniikkani todella surkeaksi. Haluaisin mennä aikuisten uimakouluun nyt keväällä mutta ne ovat vissiin todella suosittuja nykyään, saa nähdä mahdunko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi