Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olkanivel kipeytyi 2kg painon nostosta (käsi suoraan ylös liike)

Vierailija
08.02.2016 |

Tein eilen 2kg käsipainolla vain muutaman ylösnoston ilman lämmittelyä. Tein mielestäni varovasti mutta ilmeisesti en ollutkaan tarpeeksi varovainen. Nivelet naksuivat joka nostolla kuten aina. Nyt on kuitenkin toinen käsi kipeä.

Apua, millä saan kamalan vihlovan/lamauttavan kivun pois? Kipu iskee, jos nostan kyynärpäätä ylöspäin olan tasolle tai käännän kättä. Suoraan eteenpäin taivutus pelkästä kyynärpäästä ei satu, muutta koko käden nostaminen eteenpäin ei onnistu. Onko jollakin kokemusta kauan kestää parantua? Eihän voi olla kyse sijoiltaan menosta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain myös toisen olkapään "väärällä tavalla kipeäksi", kun aloittelin salitreeniä tauon jälkeen liian innokkaasti. Olen syönyt kipuun buranaa pari päivää sekä välttänyt rasittamasta kättä. Nyt voin ilman painoa liikuttaa olkaniveltä niin ettei satu.

Vierailija
2/5 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden kilon paino? Hirvee haba ap:lla. Meillä kotona joku ikivanha 2,5kg paino ja mun 9v poika välillä treenaa sillä ihan kevyesti samaa liikettä kuin ap.

Mulla oli tänään salilla samassa liikkeessä 12kg paino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään liikettä ei pidä tehdä jos se aiheuttaa kipua tai rutinaa. luultavasti siellä on joku vika jo ennestään, eli fysioterapeutille mars.

Vierailija
4/5 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ensi kerralla 1 kg painoilla.

Vierailija
5/5 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista!

Viesti 2, en nostele haboilla vaan pienillä olkalihaksilla. Ensi kerralla otan 1kg painon ja sitä ennen lämmittelen kädet. ;)

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme