Mitä minusta kertoo se, että tykkään katsoa Lentoturmatutkinta-ohjelmaa?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Sinua kiinnostaa mustat laatikot ja ohjelman juonen kulku?
Lisäksi, miten lentäjät toimivat uhkaavassa tilanteessa. Ja että johtuiko onnettomuus lentäjien virheestä vai teknisestä viasta.
Olet kiinnostunut ympäristöstä ja haluat ymmärtää tapahtumien taustoja siitä mikä johti onnettomuuteen.
Jaksat seurata 10 minuuttia pidempiä videoita? Positiivista koska liian monet eivät siihenkään enää pysty !
Se kertoo, että sinulla on tietokone tai ainakin nettiyhteys. Olitko muuten paikalla, kun älyä jaettiin?
Poikani on lentäjä. En halua katsoa.
Sinulla on jonkinasteinen lentopelko kuten minullakin.
Kertoo sinusta sen, että olet A-luokan ihminen.
Minäkin tykkään katsoa sitä 😅 Juon aina teetä ja katson lentoturmatutkintaa.
Metallin väsymisen analysointi on peruskauraa insinööreille. Ainoastaan häämästyttää erimaanosien kulttuuriset erot ohjaamo työskentelyssä.
Itselleni insinöörinä nuohan ovat mielenkiintoisia teknillisiä dekkareita :)
Olet erilainen kuin kaikki muut. Hämmästyttävän uniikki suorastaan, jos rehellisiä ollaan.
Sua kiinnostaa mistä lento-onnettomuudet voi johtua? Itse tykkäsin katsoa alakoulun viimeisillä luokilla usein kun tuli tv:stä ennenkuin vanhemmat tuli kotiin. Tuntui silloin jännittävältä. Nyt aikuisena katson harvemmin.
Itse olen niistä huomannut että lentäminen on todella turvallista ja onnettomuuksiin vaaditaan yleensä 3-5 samanaikaista inhimillistä virhettä tai tekniikan pettämistä. Luen paljon myös wikipedia-artkkeleita lentoturmista ja myös muista katastrofeista. Historia on mielenkiintoista.
Olen käyttänyt 20 vuotta amfetamiinia sen takia, että voisin katsoa taukoamatta lentoturmatutkinta ohjelmaa. Nauhotan aina samalla ne ja kun ohjelmaa ei tule televisiosta minä katson reversenä myös jokaisen jakson, jotta voin analysoida ja pohtia monenmoisia erilaisia vaihtoehtoja, jotka voisivat olla ongelmien juurisyitä.
Harmi että niissä on liikaa sitä näyttelyä eikä oikeita kuvia tai videoita onnettomuuksista, uutisointia tms.
Liikaa aikaa, liian vähän mielekästä tekemistä.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Sua kiinnostaa mistä lento-onnettomuudet voi johtua? Itse tykkäsin katsoa alakoulun viimeisillä luokilla usein kun tuli tv:stä ennenkuin vanhemmat tuli kotiin. Tuntui silloin jännittävältä. Nyt aikuisena katson harvemmin.
Niin joo ja lentopelkohan siitä tuli :D Aina lentäessä tulee mieleen turma, jossa joku pieni kone nousi ilmaan ja syöksyi hetken päästä päin lentokenttäterminaalia.
Sinua kiinnostaa mustat laatikot ja ohjelman juonen kulku?