Meeri Koutaniemi ja Arman Alizad <3
Seurusteleekohan nuo kaksi jo? Ainakin niillä on taas tulossa yhteisproggista, nyt Kiasmaan. http://www.hs.fi/kulttuuri/a1454902429581?ref=hs-art-new-#2
Musta ne sopis hyvin yhteen <3
Kommentit (29)
Miksi nuori nainen haluaisi seurustella 16 vuotta vanhemman miehen kanssa?
No on toi Giorgiokin aikas vanha: https://www.maailmankuvalehti.fi/2013/11/pitkat/kuvaamisen-pitaa-tuntua…
Arman taisi hiljattain erota.
En tiedä, en osaa jotenkin kuvitella heitä yhdessä, mielestäni Meerin proggikset on ollut vähän eritasoisia kuin Armanin alentavat länkkärivuodatukset.
Koutaniemi on kyllä suhteessa naisen kanssa. Asia on ihan on avoimesti esillä Instagram-kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Koutaniemi on kyllä suhteessa naisen kanssa. Asia on ihan on avoimesti esillä Instagram-kuvissa.
Ja Facebookissa on avoimesti suhteessa italialaisen keski-ikäisen herrasmiehen kanssa. Luulen, että tuo "vaimoke"-nimitys instassa on vitsi. Tai sitten hänellä on useita suhteita tai haluaa muuten vain pitää tuollaista international woman of mystery -käsitystä yllä.
Vain kuvaa vilkaisemalla tuli lesbovibat. Ihan sama mikä on, silti..
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei kyllä kuvasta pystyis sanomaan et onko hän mies vai nainen.
Toinen häh. Mun mielestä Meeri Koutaniemi on esimerkki todella kauniista naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen häh. Mun mielestä Meeri Koutaniemi on esimerkki todella kauniista naisesta.
Jostain syystä naiset pitävät juuri maskuliinisia ja androgyyneja naisia kauniina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No empä tiiä. Katsoitko tuon linkin kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä naiset pitävät juuri maskuliinisia ja androgyyneja naisia kauniina.
Eipä kyllä tule Meeri Koutaniemestä mieleen adjektiivit maskuliininen tai androgyyni :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No empä tiiä. Katsoitko tuon linkin kuvan.
Joo, katsoin, ja sen jälkeen katsoin kuvahaun tuloksia ja olen edelleen vahvasti samaa mieltä.
up up up