Vuokra-asunnossa asuvat! Millainen auto Teillä / sinulla on?
Kommentit (20)
Minulla on 10 v vanha avomersu, miehellä uudehko peugeot.
Ei ole varaa uudempiin autoihin, kun vuokra on pari tonnia kuussa.... Ja tiedoksi niille, jotka kysyy mitä järkeä tässä on: asunnon arvo on 700 000 euroa, eikä mikään pankki anna meille sellaisia lainoja. Ja koska olemme uusperhe, meillä on oltava iso asunto ja jokaiselle riittävää oma reviiri, ja sijainti oli todella kriittinen, jotta kaikki pääsevät liikkumaan.
Ei ole autoa, koska ei ole tarvetta.
Minulla on 2014 Honda Jazz. Asun yksin.
Ei ole, julkiset ja omat jalat pelaa etten näe tarvetta käyttää niin montaa tonnia korttiin ja autoon jotta saisin vielä lisää rahaa syynättyä siihen auton ylläpitoon ja bensoihin
Asun Turun ydinkeskustassa, ei ole autolle tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 10 v vanha avomersu, miehellä uudehko peugeot.
Ei ole varaa uudempiin autoihin, kun vuokra on pari tonnia kuussa.... Ja tiedoksi niille, jotka kysyy mitä järkeä tässä on: asunnon arvo on 700 000 euroa, eikä mikään pankki anna meille sellaisia lainoja. Ja koska olemme uusperhe, meillä on oltava iso asunto ja jokaiselle riittävää oma reviiri, ja sijainti oli todella kriittinen, jotta kaikki pääsevät liikkumaan.
Joo. Ei uusperheessä kannata asuntoa ostaakaan. Kohtahan sitä taas kuitenkin erotaan, niin helpompi siitä itsekunkin lähteä pienempiin asuntoihin, kuin alkaa isoa myymään.
Eikä autojakaan kannata vaihtaa, riitaa niistäkin vaan tulisi.
Kahdeksan vuotta vanha Peugeot, ostettiin vuoden vanhana ilman lainaa.
En tosin tajunnut kysymyksen pointtia. Pitäisikö asumismuodon vaikuttaa autoon jotenkin?
Vierailija kirjoitti:
vm. 2012 BMW 5
Mikä auto sellainen BMW 5 on? Tarkoitit vissiinkin Mazda 5.
Uudehko M3 ja lisäksi vanhempi Bemari harrasteautona.
Renault Clio, koska se on kivan näppärän pieni pääkaupunkiseudulla, saa helpommin parkkiin. Pääkaupunkiseudulla suurinosa ihmisistä asuu vuokralla, joten kysymyksesi on vähän outo.
Molemmilla uudet Audit. Tosin on vuokrakin useampi tuhat euroa kuussa...
Pieni, punainen, neljä rengasta ja ratti..Asutaan keskustassa, joten harvoin edes tarvitaan, mutta onhan se kiva olla jos joskus tarvitsee 😀
Renault Clio, näppärästi saa parkkiin pääkaupunkiseudulla. Pääkaupunkiseudullal lähes kaikki asuvat vuokralla, joten aika outo kysymys. Monilla ei myös ole autoa, koska julkiset toimivat hyvin. Itsellä työpaikka ja asunto vähän hankalissa katveissa niin auta käytän työmatkoihin, vapaa-ajan matkoissa sousin julkisia.
Minä tarkoitus tällä aloituksella on? Osoittaa että vuokralla asuvilla on wt-autoja? :D
Meillä on sitten varmaan kaikkein eniten wt-auto.
Asumme isännän kanssa yhdessä ja omistamme -99 Subaru Imprezan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä auto sellainen BMW 5 on? Tarkoitit vissiinkin Mazda 5.
Sellainen auto, että jos mainitset tarkan mallin, niin asioista vähänkään perillä oleva vihertyy kateudesta. Siispä mallimerkintä pois perästä ja kysyjillekin vain "vitonen."
Vm.2014 opel astra farmari. Miehellä honda accord sedan 2008.