Millä tavalla voi vaikuttaa ihmiseen
jos saa jatkuvaa vihaa läheiseltään, vihaviestejä, epäsuoria tappouhkauksia jne? Vuosien ajan jatkuvaa.
Kommentit (8)
Jos se epäsuorasti viestii, ettei kaipaa seuraasi?
Kuten Eleanor Rooselvelt on sanonut: kenelläkään ei ole sinuun valtaa, ellet itse sitä valtaa pois anna.
Vierailija kirjoitti:
siitä ei ole pelkoa, olemme nähneet viimeksi vuosi sitten.
Terrorisoi tekstiviesteillä.
Vierailija kirjoitti:
Kuten Eleanor Rooselvelt on sanonut: kenelläkään ei ole sinuun valtaa, ellet itse sitä valtaa pois anna.
Aika väsähtänyttä. Tässä yhteiskunnassa on aika monta sääntöä, jotka sen vallan ottavat pois halusit tai et. Viimeisenä käytetään väkivaltakoneistoa, jos et tottele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siitä ei ole pelkoa, olemme nähneet viimeksi vuosi sitten.
Terrorisoi tekstiviesteillä.
Haistata vitut sille ja vaihda numeroa.
Viestien kohde kutistuu, epävarmuus lisääntyy, pelkotiloja ja vainoharhaisuutta voi tulla kuvaan.
Menettää paloja itsestään ensin.
Sitten musertuu. Hajoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika väsähtänyttä. Tässä yhteiskunnassa on aika monta sääntöä, jotka sen vallan ottavat pois halusit tai et. Viimeisenä käytetään väkivaltakoneistoa, jos et tottele.
Tässä tapauksessa taitaa olla kyse draamasta. Kukaan ei voi ottaa pois sinulta sieluasi ja päätäsi. Ja niin kauan kuin et mene draamaan mukaan, vaan pysyt siitä vapaana, tunnet itsesi vapaaksi.
Et ole enää missään tekemisissä. Et avaa kirjeita, blokkaat puhelimesta, muutat tarvittaessa kauemmaksi.