Miehen naispuolinen kaveri on hullu!
Mieheni kertoi että tämä nainen oli kysynyt voiko mieheni esittää hänen poikaystäväänsä, jotta joku toinen mies tulisi mustasukkaiseksi. Mieheni oli kertomansa mukaan vastannut kieltävästi ja nauranut päälle. Luuli sen olleen vitsi. Nyt sain tältä naiselta viestin, jossa hän kirjoittaa minun olevan lapsellinen ja pirttihirmu kun omin mieheni. Hänen mukaansa en anna tarpeeksi omaa aikaa miehelleni. Lisäksi viestissä on monta riviä naistenlehtipsykologiaa siitä kuinka suhteesta tulee onneton jos toinen määräilee liikaa ja hän kertoo ymmärtävänsä minua mutta minun on kuitenkin tärkeää oppia olemaan myös ilman miestäni. Viestissä on linkkejä joillekin harrastussivuille ja jumppiin sillä "jos käyttäisin nalkuttamiseen käyttämäni ajan kropasta huolehtimiseen niin X (mieheni) olisi varmasti tyytyväinen kun pääsen muutamasta lisäkilosta eroon"
Siis huhhuh...kyllä kismittää. Kerroin miehelleni viestistä mutten sen koko sisältöä. Oli aika järkyttyneen näköinen ja pyysi anteeksi kaverinsa puolesta. Itse haluaisin vielä kyllä näpäyttää tätä neitoa. Mitä vastaan?
Kommentit (28)
Miehesi on valehdellut sille naiselle, sinun olevan niin mustasukkainen, että ei voi sen takia suostua.
Vastaat vaan että oisko hänen syytä hankkia apua tai ihan oma mies :D Lyhyesti, koruttomasti, ilman mitään huumoria tai haukkumista :D Menee ihan varmasti tunteisiin :D
Ei ole varmaan sun asia ruveta "näpäyttelemään" tätä henkilöä mitenkään... Miehen asia on laittaa välit jäihin.
Tämä lumppu haluaa viedä miehesi ja on kateellinen sinulle. Näpäytä sanomalla että mikään teeskentely yms ei ole sinun tai miehesi juttu.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on valehdellut sille naiselle, sinun olevan niin mustasukkainen, että ei voi sen takia suostua.
Samaa mielta. Mies on kayttanyt sinua jotenkin tekosyyna tassa, eika ole sanonut suoraan ettei itse halua moiseen hommaan ryhtya.
Mutta joka tapauksessa, ei tuo kaverikaan ihan selvapaiselta kuulosta.
Laita sille, että kiitos neuvoista, mutta olette oikein onnellisia ja tyytyväisiä elämäänne ihan sellaisenaan, ja että ehkä hänen kannattaisi kehittää muunlaisia tapoja toimia miesrintamalla, noi mustasukkaisuusjutut kun toimii lähinnä noiden alle parikymppisten keskuudessa.
Vai minkä ikäistä miekkosta se yritti mustasukkaiseksi tehdä? Minkä ikäinen tuo mimmi ite on? Vähän teinixin kuuloista touhua..
Ärsyttäis itteänikin, tosin saattaisin jättää vaan vastaamattakin. Älä nyt ainakaan kovin vakavasti tota ota. Äläkä tuhlaa aikaasi sen kummempaan "näpäyttelyyn". Voihan se olla että sun mies vetos suhun kun ei halunnut "auttaa" tota kaveriaan, ja siksi se kaveri sit ajattelee että oot pirttihirmu. Siinäpä ajattelee..
Ikää tällä naisella siis lähemmäs 30! Päätin nyt kuitenkin tuulettua lenkillä ja rauhoittuneena vastasin naiselle "Hei, en tunne sinua juurikaan mutta mielestäni on ikävää sekaantua toisten parisuhteeseen. En kaipaa neuvojasi mutta toivon että miettisit vielä kuka on lapsellinen. Kiitos ja hyvästi" Tästä nainen oikein tulistui ja lähetti pari pitkiä viestiä joissa kertoo lukuisia syitä miksi emme sovi mieheni kanssa yhteen ja miksi meidän pitäisi erota.
Kerroin myös miehelleni että sain ikäviä viestejä ja hän sanoi hoitavansa asian. Aikovat käydä kahvilla puhumassa asioista. Nyt sain naiselta viestin: "sain mitä halusin"
Päiväni on pilalla tämän hullun takia! Toivon että voin luottaa mieheeni...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kertoi että tämä nainen oli kysynyt voiko mieheni esittää hänen poikaystäväänsä, jotta joku toinen mies tulisi mustasukkaiseksi. Mieheni oli kertomansa mukaan vastannut kieltävästi ja nauranut päälle. Luuli sen olleen vitsi. Nyt sain tältä naiselta viestin, jossa hän kirjoittaa minun olevan lapsellinen ja pirttihirmu kun omin mieheni. Hänen mukaansa en anna tarpeeksi omaa aikaa miehelleni. Lisäksi viestissä on monta riviä naistenlehtipsykologiaa siitä kuinka suhteesta tulee onneton jos toinen määräilee liikaa ja hän kertoo ymmärtävänsä minua mutta minun on kuitenkin tärkeää oppia olemaan myös ilman miestäni. Viestissä on linkkejä joillekin harrastussivuille ja jumppiin sillä "jos käyttäisin nalkuttamiseen käyttämäni ajan kropasta huolehtimiseen niin X (mieheni) olisi varmasti tyytyväinen kun pääsen muutamasta lisäkilosta eroon"
Siis huhhuh...kyllä kismittää. Kerroin miehelleni viestistä mutten sen koko sisältöä. Oli aika järkyttyneen näköinen ja pyysi anteeksi kaverinsa puolesta. Itse haluaisin vielä kyllä näpäyttää tätä neitoa. Mitä vastaan?
1. ÄLÄ VASTAA MITÄÄN (näemmä jo myöhäistä). Vastaamalla lähdit mukaan hänen peliinsä tietämättä oikeastaan mitään tilanteen laadusta.
2. Miehesi kaveri on hyökännyt kimppuusi ja herjannut sinua ilman provokaatiota. Tämä on 100% miehesi ongelma, joka hänen kuuluu hoitaa heti tavalla tai toisella.
3. Näytä kaikki naisen lähettämät tekstiviestit (myös tuo viimeinen) KOKONAISUUDESSAAN miehellesi. Hänellä ei ole mahdollisuuksia ymmärtää tilannetta ellet anna hänelle kaikkea informaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Ikää tällä naisella siis lähemmäs 30! Päätin nyt kuitenkin tuulettua lenkillä ja rauhoittuneena vastasin naiselle "Hei, en tunne sinua juurikaan mutta mielestäni on ikävää sekaantua toisten parisuhteeseen. En kaipaa neuvojasi mutta toivon että miettisit vielä kuka on lapsellinen. Kiitos ja hyvästi" Tästä nainen oikein tulistui ja lähetti pari pitkiä viestiä joissa kertoo lukuisia syitä miksi emme sovi mieheni kanssa yhteen ja miksi meidän pitäisi erota.
Kerroin myös miehelleni että sain ikäviä viestejä ja hän sanoi hoitavansa asian. Aikovat käydä kahvilla puhumassa asioista. Nyt sain naiselta viestin: "sain mitä halusin"
Ap
No jos sinulla ei ennen ole ollut miehesi kanssa minkäänlaisia luottamusongelmia, olisin tyrmistynyt, jos mies tuossa tilanteessa loikkaisi oitis tuon naisen kanssa sänkyyn. :D Vähän niin kuin jostakin huonosta erotiikkaleffasta.
Tuo nainen saisi vain tyydytystä siitä, jos oikein hänelle raivoaisit ja näpäyttelisit nasevia. Suhtaudu häneen viileällä, niukalla asialinjalla, tai heitä vaikka hymiö perään, jos aivan sekopäisiä viestejä lähettelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No jos sinulla ei ennen ole ollut miehesi kanssa minkäänlaisia luottamusongelmia, olisin tyrmistynyt, jos mies tuossa tilanteessa loikkaisi oitis tuon naisen kanssa sänkyyn. :D Vähän niin kuin jostakin huonosta erotiikkaleffasta.
Tuo nainen saisi vain tyydytystä siitä, jos oikein hänelle raivoaisit ja näpäyttelisit nasevia. Suhtaudu häneen viileällä, niukalla asialinjalla, tai heitä vaikka hymiö perään, jos aivan sekopäisiä viestejä lähettelee.
... Ja jos tosiaan haluat olla tosi fiksu, niin säästät kaikki viestit, etkä lähetä mitään takaisin.
- Sama
Voi hyvänen aika. Parasta olisi minusta ollut olla reagoimatta yhtään mitenkään, hulluhan tuo nainen on. Miehesi ei olisi pitänyt lähteä hänen kanssaan kahville, yllyttää vain pitämään lisää yhteyttä. Mutta älä enää vastaa mihinkään viesteihinsä äläkä noteeraa hänen olemassaoloaan mitenkään.
Miksi nainen lytätään heti hulluksi? Ehkä ap:n kertomuksen "naiset" ja "miehet" ovat alle 20 vuotiaita?
Mistä te voitte tietää, millaiset välit ap:n miehellä ja sillä lumpulla on? Ehkä he ovat lapsuudenystäviä?
Olen paljon vanhempi, eronnut nainen ja täytyy kyllä myöntää, että jossain vaiheessa eron jälkeen olisin itsekin kaivannut jotain komeaa miestä rinnalleni esim. työpaikan yhteisiin tilaisuuksiin, joissa myös exäni pyöri uuden naisystävänsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen lytätään heti hulluksi? Ehkä ap:n kertomuksen "naiset" ja "miehet" ovat alle 20 vuotiaita?
Mistä te voitte tietää, millaiset välit ap:n miehellä ja sillä lumpulla on? Ehkä he ovat lapsuudenystäviä?
Olen paljon vanhempi, eronnut nainen ja täytyy kyllä myöntää, että jossain vaiheessa eron jälkeen olisin itsekin kaivannut jotain komeaa miestä rinnalleni esim. työpaikan yhteisiin tilaisuuksiin, joissa myös exäni pyöri uuden naisystävänsä kanssa.
Se, että on jonkun lapsuudenystävä, ei oikeuta lähettelemään tuollaisia viestejä hänen tyttöystävälleen tai tee siitä normaalia.
Ja miten tuo lihavoimani kohta liittyy ap:n tilanteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et näyttänyt koko viestiä? Eihän se ole sinun vikasi, jos miehen kaveri on törppö. Olisitko näyttänyt viestin kokonaan, jos se olisi ollut miehen kirjoittama (pirttihirmu-läski-ei päästä miestä kaljalle).
Rehellisesti voi vastata, ei tarvitse jälkikäteen selittää. Näpäyttely on aina lapsellista.
Hullujen kanssa ei kannata lähteä kinaamaan. Kerro miehellesi koko juttu ja jos se on tervepäinen, sekään ei ole tuon naisen kanssa enää tekemisissä. Älä sinä ainakaan enää ole.
Joojoo, kaikki miehen naispuoleiset ystävät on lumppuja, haluaa just sun miestä, on säälittäviä sinkkuja, läskejä, rumia...
...AP, tämä virsi on jo kuultu. Hankkikaa itsetunto tai parantakaa suhdettamme kotona, ettei ihan jokaista suhteen ulkopuolista naista tarvitse pitää uhkana. Tai hankkikaa itsellenne sekä naisista että miehistä koostuva ystäväpiiri, niin huomaatte, ettette itsekään ole haarat levällä ihan jokaisen miehen edessä (- toivottavasti).
Av-palstan ketjujen elinkaari. Viimeistään tokalla sivulla paikalle eksyy urpo, joka ei edes lukenut avauspostausta.
Naisissa on paljon hulluja. Ei pahalla.
Juuh, niin varmaan. Muka jumppa ja harrastuslinkkejä, tää oli hyvä :D ei kukaan ujo suomalainen käyttäydy noin, ehkä siellä ameriikan tosi tv;ssä joita varmasti aktiivisesti seurailet :)
Eli haluat vajota itse samalle tasolle tämän hullun kanssa, kun haluat "näpäyttää". Go girl go.