Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaahan viisaammat!!

Vierailija
16.02.2006 |

Asiani on seuraavanlainen:

Kävin viime perjantaina työhaastattelussa eräässä firmassa ja sieltä haastattelun jälkeen sanottiin että ensi viikon alussa soitellaan sulle päin sainko paikan vai en..eli joka tapauksessa.

Nyt olen " kytännyt" puhelintani, ja kuskannut sitä mitä ihmeellisimpiin paikkoihin että jos sattuu soittaa just sillon,mutta aina se on joku muu joka soittaa..

Millon voin soittaa kys.firmaan ja kysellä vai onko tungehtelevaa soittaa itse paikkaan?? Eihän tässä muuten mitään, mutta ku tytölleni on varattuna hoitopaikka ja en haluaisi sitä turhaan pitää varattuna, jos joku muu työssäkäyvä sitä tarvitsisi..

Ja haastattelussa haastattelija tietää tilanteen..ja sanoikin että juuri siksi soittaa alkuviikosta että kun on ilkeetä odotella ja pitää varattuna paikkaa tytölle..

Kiitos jos joku osaa valaista minua!!!!!

-Kaisa-

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt säätävät ko henkilön kanssa, mutta eivät vielä halua ilmoittaa sinulle mitään.. jos näet tämä ensimmäinen ehdokas ei tulekaan, niin sitten kenties ottaisivat sinut...

nimim. kokemusta on

Vierailija
2/5 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäät vaan passiivisesti ihmettelemään, voipi olla, ettet saa ikinä mitään puhelua.

Soita siis heti ja tiedustele tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain ettei ole liian tungehtelevaa kun nimenomaan sanoi että soittaa..Tulee sitte itselle sellainen tyhmä olo jos soittaa ja kyselee..Eihän ne voi unohtaa kun nimenomaan haastattelija sanoi että olet hyvä hakija paikkaan..No ehkä odotan huomiseen ja soitan sitten jos ei ala kuulumaan mitään..Ihmetyttää vain tuollaiset.Taitaa kohta mennä ihan totaalisesti mielenkiinto paikkaan..Ärsyttävää!!!!!

-Kaisa-

Vierailija
4/5 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten itse kyllä soittaisin sinne vielä. Vaikka se vähän hullulta tosiaan tuntuukin, kun kerran sanoivat, että soittavat, mutta näin ainakin itse olen aina työpaikkani saanut, kun soittanut uudelleen vielä tosiaan perään, enkä jäänyt odottamaan sitä heidän soittoaan.

Vierailija
5/5 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa soittaa, se osoittaa että olet oikeasti kiinnostunut. Olen itse huomannu että vaikka monesti sanotaan että soittavat joka tapauksessa eivät koskaan soita ja kun itse soittaa takas ne sanoo että paikka on mennyt toiselle. Eli jos vaan odotat voi olla että mitään soittoa ei koskaan tule. Soita niin ainakin tiedät tilanteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän