Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko ihan kamala nipo?

Vierailija
08.02.2016 |

Meillä oli viikonloppuna vieraita. Tarjoilin tietty kahvia sekä suolaista ja makeaa, tykkään leipoa ja laittaa vieraita varten. Kun suurin osa vieraista oli jo syönyt, siirryttiin takaisin olohuoneen sohville, muutama myöhemmin tullut jatkoi vielä syömistä. Mutta sillä välin, kun hain jotain keittiöstä, osa vieraista oli hakenut lisää ruokia sohvalle (ilman mitään aluslautasia jne.). Yksi vieraista haki myös suklaakarkkikulhon sohvalle. Meillä on uudet, vaaleat sohva, joihin säästettiin pitkään, eikä syödä sillä ikinä. Lapsetkin syövät aina pöydässä (joskus esim. leffaa katsoessa saatan antaa syödä olohuoneen matolla, mutta en sohvalla koskaan). En sitten kehdannut sanoa mitään, kun ruuat oli jo sinne haettu, musta se ois ollu vieraita kohtaan vähän noloa. Mutta harmitti ihan hirveästi, kun eilen yritin puhdistaa piirakka- ja suklaatahroja sohvasta. Muruja oli todella paljon. Lähtiessään yksi vieraista vielä haki jotakin kadonnutta tavaraansa ja käveli kengät jalassa mun vaalean villanukkaisen maton päältä. Siihen nyt onneksi ei varsinaisia jälkiä jäänyt, mutta musta on aika ikävä, että siinä kävellään kurakengin, varsinkin kun lapset usein makailevat ja leikkivät sen päällä. Oonko vaan hirveä nipo, mitä sanotte? Mulla ei tulis mieleenkään mennä ruokailemaan toisten sohvalle, jollei isäntäpari siihen ensin kehota, enkä kävelisi olkkarin matollakaan kengillä, mulle tuli vähän ikävä fiilis tosta vierailusta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko noin idiootteja vieraita ollakaan?

Vierailija
2/6 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole nipo, vieraasi ovat moukkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs palstaa vaivaa, ei meinaa ladata ollenkaan.

Vierailija
4/6 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voiko noin idiootteja vieraita ollakaan?

Ihanaa, jos en oo ainut, jonka mielestä toi oli aika ihmeellistä toimintaa, kiitos! Ap :)

Vierailija
5/6 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävelen kyllä toisinaan sisällä kengillä. Tapa on jäänyt euroopasta.

Vierailija
6/6 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävelen kyllä toisinaan sisällä kengillä. Tapa on jäänyt euroopasta.

Ai kylässä ollessasi? Meille ei ainakaan ole kukaan sisään tervetullut ulkokengillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi