Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, liian komea fysioterapeutti, joudunko vaihtamaa?

Vierailija
07.02.2016 |

No siinä se olikin jo. Vaikea olla hoidossa, kun hoitaja on niin hot. Haittaa käyntiä, mut on tosi hyvä työssään ja muutenkin miellyttävä.
Mitä ihmettä pitäisi tehdä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkaa elämää

Vierailija
2/7 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se tekee vain työtään. Vastaava miehen aloitus saisi miljoona alapeukkua. Rusinat pullasta ja kaksinaismoralismi. Haluatko itse työpaikallesi kuolaavia miehiä? Ihquu?

Vierailija
4/7 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se tekee vain työtään. Vastaava miehen aloitus saisi miljoona alapeukkua. Rusinat pullasta ja kaksinaismoralismi. Haluatko itse työpaikallesi kuolaavia miehiä? Ihquu?

Ei kun tää on oikeasti ongelma mulle. En voi mitään sille että hän on niin ihana. Ehkä olen vahingossa vähän ihastunutkin ja nyt on tosi vaikea olla kun joudun miettimään ihan kaikkea muuta.

Vierailija
5/7 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä kannattaa miettiä vaihtoa. Eikö tuossa mene vähän tarkoitus ohi jos joutuu pinnnistelemään.

Vierailija
6/7 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti maisemista, mutta asiallisesti. Ehkä hän saa sinut tekemään enemmän töitä?

Jotkut vain ovat fyysisesti viehättäviä. Koita miettiä asiaa vaikka siltä kannalta, että kun on ollut yhdessä oikein komean ja seksikkään miehen kanssa melkein kymmenen vuotta, ei enää tunnu missään kun mies heittää paidan pois edessäsi raskaan treenin päätteeksi. Ei tule enää samalla tavalla istuttua ruokapöydän toisella puolen ja vain ihailtua toisen ulkonäköä, niin kuin alussa tuli tehtyä. Kun istut aamupissalla ja mies kulkee ohitsesi alasti pukeutumishuoneeseen, et enää jää tuijottamaan hänen peräänsä haltioituneena vaan mietit päivän kauppalistaa.

Vierailija
7/7 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun tää on oikeasti ongelma mulle. En voi mitään sille että hän on niin ihana. Ehkä olen vahingossa vähän ihastunutkin ja nyt on tosi vaikea olla kun joudun miettimään ihan kaikkea muuta.

Ja sinä olet siis kovakin saalis, koska ____________________?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi