Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olitko laiha vai lihava lapsi?

Vierailija
07.02.2016 |

Oliko ennen vanhaan edes lihavia lapsia?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen.

Vierailija
2/21 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali laiha, joka pakkosyötettiin. Ruoan säännöstely täysin hukassa. Ahmin. Syön niin paljon, että tulee paha olo. Jatkuva painotaistelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrittele ennen vanhaan, ja kuinka vanhoiksi palstalaisia luulet?

Vierailija
4/21 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha ja nirso syömään.

Vierailija
5/21 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli meitä. Mutta korkeintaan pari pullukkaa luokassa ja lihavuus sitä tasoa, että ei huomaa muuta kuin ulkonäöstä. Pelit ja leikki maistui kuten hoikemmillekin. 

Nyt kuulemma pullukoita vaikka kuinka paljon ja sitten muutama ylilihava jotka eivät esim ikinä opi kunnolla juoksemaan.

Vierailija
6/21 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin normaalipainoinen, mutta sekä laihoja että lihavia oli, lihavia vain vähemmän kuin nykyään.

n-71

Vierailija
7/21 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainonen ja sopusuhtainen. Vaikka söin ihan reilusti kunnon kotiruokaa, pysyin sutjakkaana. Liikuin paljon ja olin aina menossa.

Vierailija
8/21 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin normaalipainoinen, enemmän hoikka kuin pulska. Ylipainoisia lapsia oli tosi vähän 70-luvulla (kai se on tällä palstalla jo ennen vanhaan). 

Vierailija
9/21 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi laiha. Siksi kukaan ei edes tajunnut kun sairastuin anoreksiaan, jotkut vielä parikyt vuotta myöhemminkin luulee mua vaan luonnollisen laihaksi, hahaa...

Vähän ninja-fiilikset kyllä kun saa ihan vapaasti sairastaa toisten silmien alla, eikä kukaan edes tajua (tai välitä...)

Vierailija
10/21 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha

Vierailija
11/21 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipainoinen, mutta ala-asteen lopussa lihoin pullukaksi :D

Vierailija
12/21 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko ennen vanhaan edes lihavia lapsia?

Milloin se ennen vanhaan oli? Olen syntynyt vuonna 1963, ja olin lihava jo alle kouluikäisenä. Samoin veljeni.

Vierailija
13/21 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi laiha. Siksi kukaan ei edes tajunnut kun sairastuin anoreksiaan, jotkut vielä parikyt vuotta myöhemminkin luulee mua vaan luonnollisen laihaksi, hahaa...

Vähän ninja-fiilikset kyllä kun saa ihan vapaasti sairastaa toisten silmien alla, eikä kukaan edes tajua (tai välitä...)

Varmasti välittäisivät, jos yhtään voisivat tietää, että sairastat. Mut jos oot aina ollut laiha, miten sitä kukaan voisi edes tajuta?

Vierailija
14/21 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin isokokoinen, ensikenkä oli nro 24 ja kädet kuin lapiot. Vm. -72

Vierailija
15/21 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha, olin huono syömään.

Olen pysynyt hoikkana, tosin ruoka maistuu nyt aikuisena normaaliin malliin.-78

Vierailija
16/21 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha olin ja huono syömään. Vm -63.

Kyllä mun mielestä ylipainoisia lapsia oli, esimerkiksi mulla oli ylipainoisia serkkuja.

Vierailija
17/21 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pikkuinen rimpula, kuten hyvin monet muutkin tuolloin. 60-luvulla lihavia lapsia oli aika harvassa, ne nykyisin suurin piirtein normaaleiksi katsottavat olivat tuon ajan "läskejä" joita tölvittiin.

Olen edelleen, yli viisikymppisenä hoikahko tai ainakin "normaali" (paino aina pysytellyt normaalipainon alarajoilla tai ainakin alle puolivälin). Monista kouluaikaisista kavereistani on tullut tanakoita tai jopa lihavia.

Vierailija
18/21 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipainoinen. Pakkosyöttöä ensin päiväkodissa ja koulussa terkkari tuli aina vahtimaan, että syön.

Vierailija
19/21 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka/normaali painoinen. Teininä venähdin niin nopeasti ettei paino pysynyt mukana. Terkkari soitti vanhemmille ja kysyi syönkö normaalisti. Tämä kasari aikaan.

Vierailija
20/21 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin normaali, enemmän kylläkin pulskempi kuin laiha mutta normaali silti vaikka mahaa löytyi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi