Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei musta tykkää?

Vierailija
07.02.2016 |

Oon vissiin liian harmaahiirulainen? Tylsä ja jännempi pitäisi olla.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan huono itsetunto ja se saa monet ihmiset kohtelemaan sua huonosti. Ihmiset on ikäviä otuksia, tallovat niitä jotka ovat jo maassa. Rupea arvostamaan itseäsi ja pitämään itseäsi upeana tyyppinä, niin muutkin rupeavat. Kokemusta on

Vierailija
2/15 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen joskus ollut olemukseltani semmoinen anteeksipyytelevän oloinen ja silloin kukaan ei kiinnostuntu minusta. Sinun täytyy arvostaa itseäsi ennen kuin kukaan muu voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisin syy on ne viestit mitä olet tänne katkeruuksissasi kirjoitellut. Jos vihaat ihmisiä samoin oikeassa elämässä niin eihän ne sinusta pidä.

Vierailija
4/15 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet valkoinen tykkää.

Vierailija
5/15 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen joskus ollut olemukseltani semmoinen anteeksipyytelevän oloinen ja silloin kukaan ei kiinnostuntu minusta. Sinun täytyy arvostaa itseäsi ennen kuin kukaan muu voi.

Mä en ole koskaan käsittänyt tätä sanontaa. Te siis kohtelette kaikkia muita kanssaihmisiä sen perusteella, että mikä heidän itsetuntonsa-ja arvostuksensa on? Ja eteeni on tullut ihmisiä, joita ei ole voinut arvostaa lainkaan oli heidän itsetuntonsa kuinka hyvä tahansa, samalla tavalla minusta jotkut huonoitsetuntoiset ovat olleet hyvää seuraa.

Vierailija
6/15 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä hiiteen tuollainen anteeksipyytelevä asenne. Selkä pystyyn ja katse kohti ihmisiä, luota ja arvosta itseäsi. Äläkö odota miehen olevan mikään uljas prinssi joka pelastaa sinut, vaan sinun pitää olla hänelle muutakin. Yritä enemmän niin saat enemmän.

Vierailija
7/15 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lause "yritä enemmän" menee heikkoitsetuntoiselle heitettynä liian helposti siihen, että yrittää alkaa miellyttämään ja yrittämään liikaa. Mitä edes tarkoitat tuolla?

Vierailija
8/15 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tykkää mustakaan! En käsitä, koska olen omasta mielestäni aika täydellinen. :-) Toisaalta moni mies on väittänyt tykänneensä, mutta se on siis ollut lyhytaikaista ja pinnallista se tykkääminen. Yksin täällä ollaan lopulta kaikki, ja parisuhteiden havittelu on vaan todellisuuspakoa.

Vierailija
9/15 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan käsittänyt tätä sanontaa. Te siis kohtelette kaikkia muita kanssaihmisiä sen perusteella, että mikä heidän itsetuntonsa-ja arvostuksensa on? Ja eteeni on tullut ihmisiä, joita ei ole voinut arvostaa lainkaan oli heidän itsetuntonsa kuinka hyvä tahansa, samalla tavalla minusta jotkut huonoitsetuntoiset ovat olleet hyvää seuraa.

Eikä kukaan jaksa edes selventää vaan alapeukuttaa.

Vierailija
10/15 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säärtä näkyviin ja rintavarustusta korostava pukeutumistyyli niin saat hätistellä köyhimpiä kauemmaksi.

Vierailija
11/15 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säärtä näkyviin ja rintavarustusta korostava pukeutumistyyli niin saat hätistellä köyhimpiä kauemmaksi.

Sanoo naisvihaaja, sovinisti ja naisia esineellistävä kommentoija.

Vierailija
12/15 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lause "yritä enemmän" menee heikkoitsetuntoiselle heitettynä liian helposti siihen, että yrittää alkaa miellyttämään ja yrittämään liikaa. Mitä edes tarkoitat tuolla?

Jaa että äärilaidasta toiseen? Tuskin. Ap voisi yrittää enemmän olemalla muista kiinnostunut, juttelemalla erilaisten ihmisten kanssa, tekemällä välillä jotakin sellaista missä joutuu vähän pois omasta varjostaan ja keskittymällä ihan muihin asioihin kuin itseensä. Nyt ap vain itkee omaa kurjuuttaan, keskittyy oman napansa ongelmiin ja kenelläkään ei varmasti ole minkäänlaista mielenkiintoa mennä häntä sieltä potkimaan ylös. Ketään ei kiinnosta, kenelläkään ei ole aikaa ja yksikään ei halua olla toiselle ihmiselle vain se auttaja ilman mitään vastakaikua. Kivetkin ovat mielenkiintoisempia.

Vierailija
13/15 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäämpäs. Miksi sinä et minusta? :(

Vierailija
14/15 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa että äärilaidasta toiseen? Tuskin. Ap voisi yrittää enemmän olemalla muista kiinnostunut, juttelemalla erilaisten ihmisten kanssa, tekemällä välillä jotakin sellaista missä joutuu vähän pois omasta varjostaan ja keskittymällä ihan muihin asioihin kuin itseensä. Nyt ap vain itkee omaa kurjuuttaan, keskittyy oman napansa ongelmiin ja kenelläkään ei varmasti ole minkäänlaista mielenkiintoa mennä häntä sieltä potkimaan ylös. Ketään ei kiinnosta, kenelläkään ei ole aikaa ja yksikään ei halua olla toiselle ihmiselle vain se auttaja ilman mitään vastakaikua. Kivetkin ovat mielenkiintoisempia.

Nyt projisoit niin rankasti, ettei viitsi edes sen kummemmin vastata :D Aloittaja antoi hyvin vähän infoa ja sen perusteella et voi tehdä juuri mitään tulkintoja. 

Vierailija
15/15 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo naisvihaaja, sovinisti ja naisia esineellistävä kommentoija.

Jo edesmennyt presidenttimme tiesi sanoa, että tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku. Voitte te minun puolestani jatkaa kuorossa itkemistä, kun ette erotu tapetista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän