Onko lesbosuhteesta tullut nyt muotia?
Todella monet naisjulkkikset ovat aloittaneet suhteen naisen kanssa ja nyt myös omasta kaveripiiristä on tullut kaksi tapausta. Toinen erosi miehestään ja toinen oli sinkku, mutta aina seurustellut miesten kanssa. Onko tämä muotia, vai onko oikeasti meissä naisissa näin paljon bi/homoseksuaaleja? Itse täysin hetero ja vaikea olisi ajatella suhdetta toisen naisen kanssa.
Kommentit (28)
No tuskin kukaan nainen alkaisi seurustelemaan toisen naisen kanssa vain sen takia, että naissuhteet on "muodissa." Nykyään vain useammat uskaltaa olla avoimia seksuaalisuudestaan kuin ennen, minkä takia vaikuttaa siltä, että homoseksuaaleja olisi enemmän.
Jos vaan mitenkään kykenisin olemaan lesbo, niin ilman muuta haluaisin mieluummin olla suhteessa naisen kanssa. Olen varma että arjen asiat sujuisi naisen kanssa paremmin kuin miehen kanssa. Nähdäkseni miehen ja naisen on täysin mahdotonta ymmärtää toisiaan.
Mutta joku siinä sitten vaan on että mies sen on oltava, mulle. En pysty syttymään naisista vaikka yrittäisin. Eli olen tuomittu elämään miehen kanssa...
Ehkä järkevät biseksuaalinaiset valitsevat sitten mieluummin naisen, koska voi valita.
Jos minä olisin nainen, niin olisin lesbo. Sillä en voisi ikinä olla miehen kanssa.
Jaa, itse olen ollut naisen kanssa parisuhteessa jo 8v. Olenko siis supermuodikas?
Tuskin se mikään "muoti ilmiö"on, nykyään vain on helpompi olla avoimesti oma itsensä, minäkin tulin kaapista pari vuotta sitten kun rakastuin tulisesti toiseen naiseen, ja tuo "ulostulo" oli valtava helpotus, enää ei tarvitse tuntea "painetta" vastakkaista sukupuolta kohtaan siksi että niin "kuuluisi" tehdä. t.33v.femme.
Ole kerran intiimistä naisen kanssa niin tiedät ;)
Saisinko sitten saikkua, jos kerran olen sairas? Tai kyllä sairauseläkekin kävisi.