Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämäsi kamalin teko

Vierailija
07.02.2016 |

Jaetaan elämämme kamalimmat teot.

Itse myönnän pettäneeni maailman ihaninta miestäni ja lasken sen kamalimmaksi teoksi.

Kommentit (431)

Vierailija
261/431 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olen vetänyt kissaa hännästä

- Olen pettänyt miestäni

- Olen varastanut kaupasta (lapsena)

- Olen varastanut kaveriltani ponin (tämäkin lapsena)

- Olen valehdellut

- Olen ollut epäasiallinen työkaveria kohtaan (tätä häpeän eniten). Käytökselleni ei ollut mitään hyvää syytä. En tiedä miksi tein niin.

Olen ihan mukava ihminen, mutta ajoittain kyllä vähintään neljän tähden kusipää.

Vierailija
262/431 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin tyttöystävääni 58v naisen kanssa, ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/431 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin rahaa melkoisesti nuorena. Kaduttaa.

Vierailija
264/431 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suhteessa varatun miehen kanssa. Tilanne oli että miehellä oli tyttöystävä (toisessa maassa) väitti kivenkovaa aluksi että oli sinkku, sitten kun jäi kiinni, niin että on jättämässä naista (ei vain halunnut tehdä sitä puhelimessa/netissä). Tilanne yökötti ihan kamalasti,  mutta olin niiin äärettömän rakastunut että en välittänyt/painoin sen pois mielestäni, halusin uskoa miehen sanoja niin paljon. Olin vasta 18, enkä tiennyt oikeasta maailmasta yhtään mitään, näin kaiken niiin kamalan sinisilmäisesti :(

Tulin järkiini kuitenkin 2kk päästä, ja lopetin mieheen yhteydenpidon kuin seinään. Mielestäni sain ehkä enemmänkin kuin tarpeeksi karmaa päälleni, ja menetin kokonaan itsetuntoni, ja elin pitkään ajatellen että en kelpaa, ja minussa on jokin vialla. Joudun lopun elämääni tuntemaan huonoa omatuntoa ja syyllisyyttä kun ajattelen tuota tyttöystävää, enkä vieläkään pysty ajattelemaan koko asiaa itkemättä.

Olen ihan kamalan pahoillani :(

Vierailija
265/431 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapon lapsena linnun poikasen tallomalla, sellaisen joka ei osanut lentää kuin pienen matkan, niitä oli kiva jahdata että ne väsyi ja ottaa syliin.. kerran vain päätin talloa sellaisen jotta kaverini löytäisi sen ja rupeaisi itkemään ja niin siinä kävikin

Huh mikä psykopaatti :(

Vierailija
266/431 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi varastaa ponin?

Vierailija
267/431 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin miestäni useasti,ja hän antoi todella kaiken anteeksi minä lisäsi syylkisyyttäni,no 8 v sitten mieheni petti minua ja tottakai annoin anteeksi hänelle,mutta en olisi antanut anteeksi yhtä monta kertaa kuin hän.nyt 15v viimeistä pettämisestä ja olen aivan varma etten kertaakaan enää petä.minun kohdallani pettämisessä oli kyse omasta epävarmuudesta,miehellä himosta

Vierailija
268/431 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena varastin äidiltä 100mk. Taisin jotain pokemon-kortteja ostaa.

Jäin kiinni totta kai ja nolointa oli se, että koitin syyttää kaveria :( hävettää edelleen

Vierailija
269/431 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapoin kaksi ihmistä. Sain tuomion vaan toisesta. Rangaistukseni olen kärsinyt ja nykyään nautin elämästä.

Entäs ne uhrisi? Tai heidän läheisensä? Miten voit nauttia elämästäsi tekojesi jälkeen?

Vierailija
270/431 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin itsemurhaa ja satutin sillä läheisiäni.

Vierailija
271/431 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelin kiihkeästi tuhottomassa kännissä hyvän ystäväni miehen kanssa baarissa. Hävettää ja kaduttaa niin kamalasti. Muistan edelleen sen seuraaavan aamun fiiliksen. Kaveri ei tästä tiedä enkä aio koskaan kertoa. Onneksi tapahtuneesta on jo vuosia.

Vierailija
272/431 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on tappanut näemmä viattomia eläin parkoja. Sitten on ne jotka puhtaasti nämä tuomitsee. Väärin tietenkin tappaminen. Mutta mitä on lautasellasi JOKA päivä? Et vain itse tapa sitä sikaa, kanaa, mitä ikinä?

Teurastano tekee sen puolestasi.

Vierailija
273/431 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehnyt rahaa toisten kurjuudella.Olen hankkinut kolmiolääkkeitä katukaupassa myytäväksi,tosin olin vain välikäsi,miesystäväni oli se varsinainen diileri.

Vierailija
274/431 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhä kirjoitti:

Noniin hysteerikot! Sori tekopyhyys mut...

Älkää ulisko linnuntappajista kun itekkin syötte sitä broileria ja kananmunia ja no ihan sama

se ei tunnu nii pahalta kun ei ite nää kun ne broilerit tapetaan mut silti älkää ulisko!

Ja se ku se yks laski pulkalla jonkun toisen päälle miks se ei haittaa niin paljoo ku muurahaisten ja linnuntappajat ihmiset ei oo arvokkaampia ja kaikki jotka väittää että ihmiset on saman arvosia ku eläimet nii osoittakaa se.

Joo kuulostan tekopyhältä mut silti

Tappaminen ruoaksi on todellakin eri asia kuin tappaa nauttiakseen toisen kärsimyksen katsomisesta. Pelottavaa, miten moni ei näe tässä mitään eroa.

Vierailija
275/431 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vielä olla tekemättä. Kyllä, olen ihan liian kiltti.

Vierailija
276/431 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun petin miestäni. en ymmärrä mite hyväsydämine minu mies voi olla ku anto mulle sen anteeks. omasta mielestä en ois ansainnu sitä

typeräähän se on muutenkaa puolustella tekoaan kun pettämine ei koskaa ole oikeutettua joten en puolustelakkaan

Nukuitko koulussa? Ulosantisi perusteella vaikuttaa siltä!

Vierailija
277/431 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama..

kadun joka päivä

Vierailija
278/431 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama.. kadun joka päivä tekoani.

Vierailija
279/431 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks mä en voi lainata tota yhtä tekstii.

!

No siis menin sänkyyn hyvän ystävän miehen kans nuorempana.

Ei mene kyllä viikkoakaan ettenkö ajattelisi asiaa, kadun joka päivä!

Vierailija
280/431 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein lapset väärän miehen kanssa. Nythän siitä miehestä ei pääse ikinä eroon. Tai ehkä sitten kun lapset ovat aikuisia.