Elämäsi kamalin teko
Jaetaan elämämme kamalimmat teot.
Itse myönnän pettäneeni maailman ihaninta miestäni ja lasken sen kamalimmaksi teoksi.
Kommentit (431)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon pannut kahden tuttuni vaimoa ja muutaman tyttöystävää. En ole koskaan jäänyt kiinni enkä puhu koskaan. En tiedä miksi mulle on käynyt näin. En ole niitä yrittänyt mitenkään vietellä vaan asiat on menneet niin. En kadu vaikka tiedän tuon olevan väärin.
Fantasioissasi...
Siis kenen fantasioissa..? Vierailijan....? Kuhan tunnustin. Ekaa kertaa elämässä btw.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun luen näitä kommentteja minulle tulee vahvasti sellainen olo että pidän totisesti eläimistä enemmän kuin ihmisistä.
mulle tulee aina tällä palstalla ihan samanlainen fiilis mutta sitten pitää olla realistinen ja tajuta että täällä käy lähinnä mielenterveyspotilaita tai muuten vaan häiriintyneitä muiden hyljeksimiä ihmisiä..
Aijaa... Mihin kategoriaan noista mainitsemistasi sinä kuulut?
se kun löyin av:n kaikki on mennyt pieleen sen jälkeen ja mielenterveys on kokenut pahan kolauksen
Nuorempana jätin naisen tekstiviestillä.
nuorepana jätin naisen post it lapulla
Olen läpsäissyt kissaa naamalle ja tukistanut kiukuspäissäni kun ei ole totellut. Olen aina katunut samantien ja pyydellyt kissalta anteeksi.
Tästä olis voinut tulla hyvä ketju. No ei tullut noiden jankuttamisen takia. En edes jaksanut lukea.
Vierailija kirjoitti:
Osallistuin lapsena yhden luokan omalaatuisen mutta mukavan tytön syrjimiseen ja täten kiusaamiseen.
Lapsena vedin salaa kaverini kissaa hännästä, olin kateellinen kun minulla ei ollut kissaa enkä saanut.
Olen mustan huumorin piikkiin laittaen sanonut muutamia kamalia asioita, joita häpeän.
Olen joskus saanut sairasta nautintoa lukemistani hirveistä asioista.
Jaa, olenkin näköjään aika puhdas pulmunen, mutta kamalampaa ei tosiaan ainakaan muistunut mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun luen näitä kommentteja minulle tulee vahvasti sellainen olo että pidän totisesti eläimistä enemmän kuin ihmisistä.
mulle tulee aina tällä palstalla ihan samanlainen fiilis mutta sitten pitää olla realistinen ja tajuta että täällä käy lähinnä mielenterveyspotilaita tai muuten vaan häiriintyneitä muiden hyljeksimiä ihmisiä..
Aijaa... Mihin kategoriaan noista mainitsemistasi sinä kuulut?
Häiriintynyt mielenterveyspotilas
Vierailija kirjoitti:
Eksyin av-palstalle.
Täältä ei pääse pois...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kun petin miestäni. en ymmärrä mite hyväsydämine minu mies voi olla ku anto mulle sen anteeks. omasta mielestä en ois ansainnu sitä
typeräähän se on muutenkaa puolustella tekoaan kun pettämine ei koskaa ole oikeutettua joten en puolustelakkaan
Samoin minun mieheni antoi teon anteeksi. Olin tuhottoman humalassa ja täysin sammumispisteessä. En itse pysty antamaan itselleni anteeksi ja itsekin tiedän miten pahasti tein ja satutin miestä.
-ap
Miksi luulette, että puolisonne on antanut pettämisen anteeksi? Minunkin mies kiiti ja petti 15 vuoden avioliiton jälkeen. Rukoili ja aneli anteeksi. Paska mies, mutta laskin yhteen yksi plus yksi.
Elääkö vähävaraisena kolmen lapsen yh:Na vuokrakämpässä ja olla joka toinen viikko erossa lapsista VAI elääkö miljoonatalossa luksuselämää erittäin rikkaasta suvusta olevan miehen kanssa ja matkustaa ympäri maailmaa luksuslomilla sekä saada jakaa jokainen päivä lasten kanssa? Totta helvetissä valehtelin miehelle antaneeni anteeksi ja valitsin jälkimmäisen vaihtoehdon. Nyt minulla on lapset ja varallisuus sekä
Jotain muuta... Sitä sai mitä tilasi.
Ei pettämistä, parisuhteen luottamuksen tuhoamista ja kunnioituksen loppumista kukaan oikeasti anna anteeksi, joku muu motivastiotekijä on syynä jatkaa (kulissi)liittoa. Yleensä syy on raha ja lapset. Erota voi kun lapset lähtee maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kun petin miestäni. en ymmärrä mite hyväsydämine minu mies voi olla ku anto mulle sen anteeks. omasta mielestä en ois ansainnu sitä
typeräähän se on muutenkaa puolustella tekoaan kun pettämine ei koskaa ole oikeutettua joten en puolustelakkaan
Samoin minun mieheni antoi teon anteeksi. Olin tuhottoman humalassa ja täysin sammumispisteessä. En itse pysty antamaan itselleni anteeksi ja itsekin tiedän miten pahasti tein ja satutin miestä.
-ap
Miksi luulette, että puolisonne on antanut pettämisen anteeksi? Minunkin mies kiiti ja petti 15 vuoden avioliiton jälkeen. Rukoili ja aneli anteeksi. Paska mies, mutta laskin yhteen yksi plus yksi.
Elääkö vähävaraisena kolmen lapsen yh:Na vuokrakämpässä ja olla joka toinen viikko erossa lapsista VAI elääkö miljoonatalossa luksuselämää erittäin rikkaasta suvusta olevan miehen kanssa ja matkustaa ympäri maailmaa luksuslomilla sekä saada jakaa jokainen päivä lasten kanssa? Totta helvetissä valehtelin miehelle antaneeni anteeksi ja valitsin jälkimmäisen vaihtoehdon. Nyt minulla on lapset ja varallisuus sekä
Jotain muuta... Sitä sai mitä tilasi.Ei pettämistä, parisuhteen luottamuksen tuhoamista ja kunnioituksen loppumista kukaan oikeasti anna anteeksi, joku muu motivastiotekijä on syynä jatkaa (kulissi)liittoa. Yleensä syy on raha ja lapset. Erota voi kun lapset lähtee maailmalle.
puhut asiaa!
Teininä varastin pikkusisarusten possupankeista rahaa, samoin vanhemmiltani ja joiltakin kavereiltakin
Tapoin kaksi ihmistä. Sain tuomion vaan toisesta. Rangaistukseni olen kärsinyt ja nykyään nautin elämästä.
Kiusasin kaverini kanssa yläasteella uutta tyttöä, joka oli meitä vuotta nuorempi. Tehtiin mm. Irc-galleriaan hänestä yhteisö..
Ex-mieheni hoisi lapsiaan kännissä meillä kotona. En puuttunut asiaan muuten kuin nalkuttamalla miehelle. Olisi ehdottomasti pitänyt a) ilmoittaa lasten äidille, joskin mies väitti että äiti tiesi ja itsekin epäilen että hän tiesi b) tehdä lastensuojeluilmoitus c) heittää mies pihalle ja hoitaa lapset asianmukaisesti. Käy ihan hirveästi sääliksi ja edelleen kaduttaa, etten uskaltanut toimia. Erosimme tosin tuosta noin puolen vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Jotain muuta... Sitä sai mitä tilasi.Ei pettämistä, parisuhteen luottamuksen tuhoamista ja kunnioituksen loppumista kukaan oikeasti anna anteeksi, joku muu motivastiotekijä on syynä jatkaa (kulissi)liittoa. Yleensä syy on raha ja lapset. Erota voi kun lapset lähtee maailmalle.
Olet siis maksullinen nainen?
Nipistelin vauvaikäistä serkkuani, kun hän alkoi parkumaan lähelläni. Siis olin itsekin silloin lapsi...