Miten pääsee hieromaan naisten jalkoja?
Olen mies ja haluaisin hieroa naisen jalkapohjia. Mistä voisin löytää naisen, joka haluaisi jalkahierontaa? Löytyykö esim. nettideittipalveluiden kautta?
Kommentit (9)
Saisit varmasti hieroa mun jalkoja, jos sinulla ei ole syyliä tai kynsisientä käsissäsi.
Vierailija kirjoitti:
Saisit varmasti hieroa mun jalkoja, jos sinulla ei ole syyliä tai kynsisientä käsissäsi.
Ei ole. Miten pääsen hieromaan jalkojasi?
Ei muuta kuin ehdottamaan seuraavalle treffiseuralaiselle, jos pääset saatille asti. Lämpenee varmasti, varsinkin jos on vaikka treffeillä ollut korkkarit jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin ehdottamaan seuraavalle treffiseuralaiselle, jos pääset saatille asti. Lämpenee varmasti, varsinkin jos on vaikka treffeillä ollut korkkarit jalassa.
Miten saa treffiseuralaisen?
Mua voit tulla hieromaan! Oon 100kg nainen joka tykkää kaikenlaisista pervoista. Mulla on ollu nyt viikon samat,eikai haittaa? ;-) Voit hieroa myös muualta.
Kannattaa kysyä vaikka työkaverilta kahvitauolla. Itse suostuisin, jalkahieronta on ihanaa, jos osaa käyttää sopivasti voimaa. Mikään hively ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Mua voit tulla hieromaan! Oon 100kg nainen joka tykkää kaikenlaisista pervoista. Mulla on ollu nyt viikon samat,eikai haittaa? ;-) Voit hieroa myös muualta.
Mitkä samat?
Kiitos vastaajille, mutta haluan vielä lisää vastauksia!
Ei mitenkään. Kukaan nainen ei tykkää jalkahieronnasta.