Miltä näyttää naispelko
Kommentit (31)
Jotenkin kanssa uskon, että se rumuus on enemmän pään sisällä. Ellei sitten todella ole esim. joku geneettinen ongelma, että on kasvaimia naamassa tms. Niin rankasti hän itseään kuvailee.
Miksei tää paska palsta taas toimi??
Varmana se on ihan söpö. Melkein kaikki miehet on. Laita kuva, naispelko22! Pliis!
Vierailija kirjoitti:
Varmana se on ihan söpö. Melkein kaikki miehet on. Laita kuva, naispelko22! Pliis!
Tämän mä haluun nähä!
ainakin se on ihan järkevän ja tasapainoisen oloinen, toisin kuin moni muu tällä palstalla.
Joskus tänne linkitettiin kuva reilusti ylipainoisesta ja raskausarpisesta miehestä naispelon nimissä, mutta tiedä häntä oliko oikeasti hän vai joku trolli. Ketjun otsikko oli jotain "mitä mieltä olet kropastani" tms ja allekirjoitus Naispelko22.
Vierailija kirjoitti:
Munchin Huudolta.
Tämä!
No on teilläkin huvit... Komeaksi ei olekaan kukaan aiemmin sanonut, joten tuli ihan uusi kokemus minulle. Huudoltakaan en näytä, koska en ole niin kapea kasvoiltani. Ja kyllä minä vaan ruma olen ihmisten mielestä, kukaan ei ole hyvännäköiseksi vielä sanonut, rumaksi sitten on kutsuttu siitäkin edestä.
Terveisin Naispelko22
No jos et kuvaa uskalla postata, niin kerro ketä julkkista, näyttelijää tms. eniten muistutat. Onko sinua koskaan verrattu johonkin tunnettuun hahmoon?
(kyselee Roseanne Barria muistuttava täti-ihminen)
Naispelko22 kirjoitti:
No on teilläkin huvit... Komeaksi ei olekaan kukaan aiemmin sanonut, joten tuli ihan uusi kokemus minulle. Huudoltakaan en näytä, koska en ole niin kapea kasvoiltani. Ja kyllä minä vaan ruma olen ihmisten mielestä, kukaan ei ole hyvännäköiseksi vielä sanonut, rumaksi sitten on kutsuttu siitäkin edestä.
Terveisin Naispelko22
Jos naiset ovat sinulle niin kovin pelottavia, niin minä voisin alkaa sinulle ystäväksi ja myös sex on ok. niin pääset tutustumaan myös erotiikka juttuihin mukavassa ja 100% luotettavassa seurassa, niin sitten ei ne tyttösetkään enää niin jännitä.
t. gay setä
Joka tapauksessa naispelko ilmaisee hyvin itseään kirjoittamalla :) saa fiksun vaikutelman.
Rumalta.