Laitoin oliiviöljy hiuksiin - kuinka monta pesua suunnilleen tarvitaan, että lähtee pois?
Kommentit (19)
Shampoo kuiviin hiuksiin öljyn päälle. Muuten ei lähde. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Yksi.
Lähteekö tosiaan yhdellä? Laitoin joskus aikaa sitten kookosöljyä hiuksiin (vain latvoihin), ja latvat kyllä jäivät rasvaisiksi yhden pesun jälkeen. Menivät ihan koppuraiksi pakkasessa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän saippuaa, joten kuiviin hiuksiin laittaminen ei onnistu!
Ap
Heh. Mun päälle joutui pullollinen rypsiöljyä. En nyt lähde yksilöimään miksi ja missä tilanteessa, mutta tapahtuma oli kovin nautinnollinen.. :)
Anyway, loppujen lopuksi mä sain sen öljyn hiuksista ja nahasta fairylla. Pari kertaa piti pestä silläkin. Jokusen päivän olin yrittäny kaikilla muilla pesuaineilla ennen fairya.
Mä jätän ton Fairyn kyllä kokeilematta.
Ap
Yhdellä hiusshampoopesulla lähtee.
Ok, no toivotaan, että tällä kertaa lähtee!
Ap
Yhdellä shampoopesulla lähtee. Ota reilusti ainetta ja hiero jonkun aikaa huolellisesti, huuhtele kunnolla ja valmis. Älä laita fairya.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä shampoopesulla lähtee. Ota reilusti ainetta ja hiero jonkun aikaa huolellisesti, huuhtele kunnolla ja valmis. Älä laita fairya.
Joo, en todella laita Fairya (enkä kyllä sitä edes omista).
Ap
Kai te naiset tiedätte, että oliiviöljy laitetaan ruokaan eikä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Totta, on hirveän paljon järkevämpä ostaa kilotolkulla erilaisia kemikaaleja (myös haitallisia) sisältäviä purnukoita kuin käyttää suoraan raaka-aineita ihon- ja hiustenhoidossa. Muistan tämän sitten, kun menetän järkeni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä oikeastaan olisin suositellut tätä myös mutta jostain syystä tämä on saanut miinuksia. Itsekin kokeilin noita öljyhoitoja joskus. Mut aika harvakseltaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedetään enemmänkin. Ruokaöljy käy myös ovien saranoiden rasvaamiseen, jotta loppuu kitinä. Tiesitkö muuten, että jesaria voi käyttää korvaaman push upit?
Öljy ja vesi eivät kohtaa. Joten shampoo/saippua kuiviin hiuksiin ja lisäät vettä pikkuhiljaa. Kampaaja opetti tämän niksin.
Heh, minulla on ns.karvainen hius ja öljy imeytyy latvoihin hujauksessa. Ei tarvitse edes pestä. Joten en osaa auttaa.
CO-pesulla lähtee helpoiten irti. Eli reilusti hoitoainetta hiuksiin, annetaan vaikuttaa 10min-niin pitkään kuin haluaa (suihkumyssyn/muovipussin alla), vähän vettä ja huolellinen vaahdotus.
T: Juuri eilen risiini-/kookosöljysotkut päässä.
Vierailija kirjoitti:
CO-pesulla lähtee helpoiten irti. Eli reilusti hoitoainetta hiuksiin, annetaan vaikuttaa 10min-niin pitkään kuin haluaa (suihkumyssyn/muovipussin alla), vähän vettä ja huolellinen vaahdotus.
T: Juuri eilen risiini-/kookosöljysotkut päässä.
En omista hoitoainetta :) Menen kohta suihkuun ja pesen oliiviöljysaippualla.
Ap
Pakko oli tulla kommentoimaan, että ei lähtenyt yhdellä pesulla, eikä edes kahdella! Vieläkin on hiusten keskiosa ihan rasvainen :)
Ap
Yksi.