Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä ihan tervettä ajattelua?

Vierailija
07.02.2016 |

Olen ylipainoinen (ylipainoa n 30 kg) ja haluaisin laihtua mutta itseinho on niin suurta että ajattelen etten ansaitse olla normaalipainoinen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko niitä, jotka "rankaisevat" itseään syömällä vaikka monta grillimakkaraa? Sairasta ehkä, muttei kai mitenkään tavatonta.

Vierailija
2/5 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan uskottavalta ajatukselta ylipainoiselle. Mun ylipaino on suojautumiskeino, sillä ylipainon vuoksi olen tullut näkymättömäksi. Sitten taas yksi ylipainoinen tuttu ei omasta mielestään ole edes ylipainoinen, vaikka vaaka näyttää sataa ja pituutta noin 160 cm.

Kaikki nuo mainitut ajattelutavat saavat meidät ylipainoiset pysymään ylipainoisina. Korvien välistä se läskinä pysyminen johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääköhän tuollaisen kilomäärän laihduttamisen jälkeen aina löysää nahkaa? Tai pystyykö laihduttamisen tekemään siten, ettei ylimääräistä nahkaa jää?

Vierailija
4/5 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni toteuttaa vanhempana lapsuudessa ja nuoruudessa opittua häpeää. Harkitse terapiaan hakeutumista ja rinnalle ravitsemusterapeutin tai personal trainerin tukea itse laihdutusprosessiin. Maksavat, kyllä, mutta omaan terveyteen, sekä henkiseen että fyysiseen kannattaa sijoittaa.

Kunnalliselta puolelta voit myös hakeutua ravitsemusterapiaan ja terapiaan, jos rahaa ei muuten ole. Jonot ovat ajoittain pitkiä, mutta se ei ole mikää tekosyy jättää menemättä siihen jonoon. Itseasiassa ylipainoinen äitini sai lääkärin kautta lähetteen ravitsemusterapeutille ihan kunnalliselle ja sinne pääsi nopeasti, kolmessa viikossa. Monet kunnat ovat alkaneet ymmärtää että kannattaa auttaa ihmisiä laihtumaan ja hoitamaan päänsä kuntoon, kun ylipaino ja mielenterveyden ongelmat lisäävät myös muita terveysongelmia ja kustannuksia. 

Vierailija
5/5 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan uskottavalta ajatukselta ylipainoiselle. Mun ylipaino on suojautumiskeino, sillä ylipainon vuoksi olen tullut näkymättömäksi. Sitten taas yksi ylipainoinen tuttu ei omasta mielestään ole edes ylipainoinen, vaikka vaaka näyttää sataa ja pituutta noin 160 cm.

Kaikki nuo mainitut ajattelutavat saavat meidät ylipainoiset pysymään ylipainoisina. Korvien välistä se läskinä pysyminen johtuu.

Jotensakin noin ajattelen minäkin, panssari ulkomaailmaa kohtaan ja juontaa jostain alitajuisesta pelosta olla jotain parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi