Kenet näistä valitsisit naapuriksesi?
Jos siis asuisit kerrostalossa ja kyseessä olisi seinänaapuri:
- nuori jätkä joka bilettää kaikki viikonloput ja joskus arkisinkin
- lapsiperhe jossa kolme alle kouluikäistä villiä lasta
- vanhus joka kyttää kaikki menemisesi ja valittaa pienestäkin äänestä
- keski-ikäinen mies joka on todella hiljainen mutta polttaa sisällä jatkuvasti ja haju leviää myös sun asuntoon
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakan savu ei haittaa, joten varmaan sen keski-ikäisen miehen valitsisin. Lapsiperhe olisi myös ok, sellainen asuu mulla nytkin yläkerrassa. Kyseisen perheen koirien räksytys häiritsee enemmän kuin lapsien mekastus, johtunee siitä että pidän lapsista mutta koirista en niinkään. Kyttääjämummoa tai bilettäjää en kestäisi ollenkaan, koska kärsin unettomuudesta ja toisaalta vapaus ja yksityisyys on mulle erittäin tärkeitä asioita. Mutta kuten sanottua, bilettäjälle voisi saada häädön, hiljaista terroria harjoittavalle mummolle ehkä ei. Onneksi ei ole tuollaisia naapureita.
Kuten sanoin yllä, kyttääjämummon voi uhkailla hiljaiseksi.
En mä pystyisi, sen verran nössö olen. Eikä väkivallalla uhkailu toisaalta oikein sovi yhteen mun moraalikäsitysten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakan savu ei haittaa, joten varmaan sen keski-ikäisen miehen valitsisin. Lapsiperhe olisi myös ok, sellainen asuu mulla nytkin yläkerrassa. Kyseisen perheen koirien räksytys häiritsee enemmän kuin lapsien mekastus, johtunee siitä että pidän lapsista mutta koirista en niinkään. Kyttääjämummoa tai bilettäjää en kestäisi ollenkaan, koska kärsin unettomuudesta ja toisaalta vapaus ja yksityisyys on mulle erittäin tärkeitä asioita. Mutta kuten sanottua, bilettäjälle voisi saada häädön, hiljaista terroria harjoittavalle mummolle ehkä ei. Onneksi ei ole tuollaisia naapureita.
En mä pystyisi, sen verran nössö olen. Eikä väkivallalla uhkailu toisaalta oikein sovi yhteen mun moraalikäsitysten kanssa.
Minun moraalikäsityksiini kyttääjämummon terrorin lopettaminen sopii erittäin hyvin. Itse asiassa kyttäämiseen puuttuminen on jopa moraalinen velvollisuus.
Ota kauluksesta kiinni ja kuiskaa: "Jos soitat vielä ovikelloani, tapan sinut." Ja sitten hymyä päälle. Todennäköisesti ovikello ei enää soi. Yksinkertaista ja tehokasta. En suoraan sanottuna ymmrrä, miksi joku sietäisi mieluummin vuosikausien piinaa kuin uhkailisi kerran todella vastenmielisesti toimivaa ihmistä.
Olen 180-senttinen mies, joten myönnän, että minulla on vähän enemmän fyysistä preesenssiä kuin 155-senttisellä naisella.