Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat saivat sinut tajuamaan että parempi erota?

Vierailija
07.02.2016 |

Listausta

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun tajusin etten enää voi tietää milloin mies puhuu totta ja milloin ei. Jäi niin monta kertaa kiinni valehtelusta ja asioiden salailusta, ja paikkasi näitä valehtelemalla vielä lisää. Mun täydellinen luottamuksen puute miestä kohtaan siis syynä meidän eroon.

Vierailija
2/14 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamuksen ja arvostuksen puute. Pettämisen toistuminen. Lapsille raivoaminen. Henkinen poissaolevuus. Someriippuvuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ikävä loppui. Ja tuntui paremmalta olla yksin.

Vierailija
4/14 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en enää soittanut tai odottanut puhelua

Vierailija
5/14 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, varmaan se, kun löysin miehen ja sen sen työkaverin meiltä kotoa meidän sängystä panemasta.

Vierailija
6/14 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies käytti kaiken yhteisen aikamme puhlimensa näpyttelyyn. Otti sen myös mukaan vessaan. Ei halunnut keskustella mistään. Oli viikonloppuja pois toisella paikkakunnalla ryyppäämässä. Ei ilmoittanut koska tulee takaisin jne. Luottamus meni. Lähdin enkä kadu.

Vierailija
7/14 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ajatelin muita mieihii

Vierailija
8/14 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin itse toisen suhteen ja ymmärsin että kun ihminen tekee näin niin se on jo luovuttanut omassa suhteessa.Ja varsinkin kun siitä toisesta suhteesta ei tullut edes huono omatunto enää

Vierailija
9/14 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tajusin että minä olen se joka tekee kaikki isot uhraukset suhteen vuoksi.

Vierailija
10/14 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun erityislapsemme joutui rajusti kiusatuksi enkä voinut puhua asiasta miehelle mitään. En vain saanut sanoja enää suusta ulos. Tämä oli toki vain se viimeinen pisara.

Vierailija
11/14 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onneksi se oli mies, joka jätti, mutta mun olis ite pitänyt tehdä se jo aikapäiviä sitten. En olis vaan osannut enää jättää kaiken paskan jälkeen. Mies petti, joi, löi, valehteli, stalkkas mua ja mun medialaitteita, haukkui, oli kylmä, vietti kaiken aikansa muualla jne. nauttikoot nyt uusi naisensa tästä helmestä.

Vierailija
12/14 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no onneksi se oli mies, joka jätti, mutta mun olis ite pitänyt tehdä se jo aikapäiviä sitten. En olis vaan osannut enää jättää kaiken paskan jälkeen. Mies petti, joi, löi, valehteli, stalkkas mua ja mun medialaitteita, haukkui, oli kylmä, vietti kaiken aikansa muualla jne. nauttikoot nyt uusi naisensa tästä helmestä.

Onneksi pääsit eroon! Eiköhän tuossa ollut riittävästi syitä erota.

Vierailija
13/14 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies oli yön pois selittämättä ja seuraavana päivänä kotiin tultuaan ilmoitti, että nyt meille tulee ero ja alkoi kerätä tavaroitaan.

Tätä oli edeltänyt lukuisat valheet. Huutaminen ja räyhääminen ja haukkuminen. Hylkääminen, kun olisin tarvinnut apua. Se, että hän tuli yleensä kotiin vasta myöhään yöllä eikä vastannut puhelimeen, mutta kotona ollessaan ei muuta tehnyt kuin näpytti kännykkää.

Vierailija
14/14 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en ollut enää mustasukkainen miehestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän