Eikö täällä oikeesti ole taaskaan ennää kettään? Lauantaiyönä parhaaseen nettailuaikaan?
Kommentit (27)
ExoPol kirjoitti:
Bautismo de Fuego kirjoitti:
ExoPol kirjoitti:
WraithTodd kirjoitti:
Synnytys. Käynnistetään, kun ei tuo pikkukaveri meinaa vissiin syntyä itsestään. Joo, onhan tämä jo kolmas ja sitä suuremmalla syyllä ihmetellen mikä hulluus sai ryhtymään tähän uudestaan. Tällä hetkellä lähinnä kaduttaa koko juttu ja olen niin perhanan kateellinen miehelle, jonka ei tarvitse tehdä mitään.
Miksi parrakas mies nimeltä Todd on menossa synnyttämään?
Minuakin Wraith Toddi:n nikki ja kuva hämäsi aluksi pitkään ennen kuin älysin..=)
Ihana se on, eikä yhtään pelottava oikeesti! =)
En ole tavannut, joten jätän ihanuudet sikseen. Yksikään anonyymi nettipalstaaja ei ole pelottava, eli sen allekirjoitan.
En vain ymmärrä miksi joku lähtisi tuolla tavalla kusettamaan, mutta so not, asia selvisi nyt.
Kusettamaan? Miten kusettamaan? Älä viitsi kiukutella kivassa ketjussa.
Ei kukaan vahingossa rekisteröi vastakkaiseen sukupuoleen viittaavaa nimimerkkiä eikä liitä siihen "väärän" sukupuolen kasvokuvaa.
En koe, että nikin pitäisi jotenkin tuoda sukupuoli esiin. Onhan täällä monia nikkejä, jotka ovat niin sanotusti neutraaleja ja rehellisesti sanottuna minulla ei ole muutamien kohdalla hajuakaan onko kyseessä mies vai nainen. Toisaalta sillä ei kyllä ole mitään merkitystäkään.
Toki voin vaihtaa avatariksi naispuolisen wraithin kuvan jos se nyt yhtään pettymystä lieventäisi.
ExoPol kirjoitti:
ExoPol kirjoitti:
WraithTodd kirjoitti:
Synnytys. Käynnistetään, kun ei tuo pikkukaveri meinaa vissiin syntyä itsestään. Joo, onhan tämä jo kolmas ja sitä suuremmalla syyllä ihmetellen mikä hulluus sai ryhtymään tähän uudestaan. Tällä hetkellä lähinnä kaduttaa koko juttu ja olen niin perhanan kateellinen miehelle, jonka ei tarvitse tehdä mitään.
Miksi parrakas mies nimeltä Todd on menossa synnyttämään?
Minuakin Wraith Toddi:n nikki ja kuva hämäsi aluksi pitkään ennen kuin älysin..=)
Ihana se on, eikä yhtään pelottava oikeesti! =)
En ole tavannut, joten jätän ihanuudet sikseen. Yksikään anonyymi nettipalstaaja ei ole pelottava, eli sen allekirjoitan.
En vain ymmärrä miksi joku lähtisi tuolla tavalla kusettamaan, mutta so not, asia selvisi nyt.
Ei kukaan vahingossa rekisteröi vastakkaiseen sukupuoleen viittaavaa nimimerkkiä eikä liitä siihen "väärän" sukupuolen kasvokuvaa.[/quote
No analysoipa ExoPolin kuva ja nikki tähän pätkään..
Toivottavasti et oikeasti ole tuota mieltä, vaan häpeät aamulla.
WraithTodd kirjoitti:
En koe, että nikin pitäisi jotenkin tuoda sukupuoli esiin. Onhan täällä monia nikkejä, jotka ovat niin sanotusti neutraaleja ja rehellisesti sanottuna minulla ei ole muutamien kohdalla hajuakaan onko kyseessä mies vai nainen. Toisaalta sillä ei kyllä ole mitään merkitystäkään.
Toki voin vaihtaa avatariksi naispuolisen wraithin kuvan jos se nyt yhtään pettymystä lieventäisi.
Älä vaihda. Wraith Todd on just hyvä..=) Se on sun juttus..Just se sun juttus!!
WraithTodd kirjoitti:
Älä vaihda!
Todd on wraitheista symppiksin ja komein.
Itse varasin Ronon Dexin aikoinaan, mutten pystynytkään täyttämään niitä saappaita. ;) toistaiseksi...
Omasta pielestä omat nikit ovat myös suunnittelemattomasti sukupuolettomia. Joo, vaihtelen, koska olen saanut av-mammojen Tiimarivihkojen kiukut niskaani muutamia kertoja muinoin. ;) En vaan enää jaksa sitä lällytystä.
Taidan saapua myöhässä näihin kemuihin. Kaikki on varmaan jo häipyneet. Nyt mä haahuilen täällä yksin pitämässä palstaa pystyssä.
Minkälaisia unia te näette?