Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö täällä oikeesti ole taaskaan ennää kettään? Lauantaiyönä parhaaseen nettailuaikaan?

07.02.2016 |

Höh..Voi minkä tekivät..

Kommentit (27)

1/27 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mä vielä toistaiseksi, mutta varmaan kohta meen pelailee jotain.

Vierailija
2/27 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on. Loppuu kuin seinään yhdeltätoista :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammanpoika kirjoitti:

Oon mä vielä toistaiseksi, mutta varmaan kohta meen pelailee jotain.

Onko tiaista näkynyt? Kuiteski se on jossain baarissa pitämässä hauskaa..=))

Vierailija
4/27 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen täällä. Yritin jo nukkua mutta stressaa, pelottaa ja jännittää maanantai sen verran ettei unesta ollut tietoakaan. Joten mitäs muutakaan tekisin kuin notkuisin av:lla.

5/27 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkö mä ole kettään? Ihmisten ja muiden palstailijoiden kiusana av:lla joka toinen ilta...

Vierailija
6/27 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Miksi maanantai stressaa?

Vierailija
7/27 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

WraithTodd kirjoitti:

Minäkin olen täällä. Yritin jo nukkua mutta stressaa, pelottaa ja jännittää maanantai sen verran ettei unesta ollut tietoakaan. Joten mitäs muutakaan tekisin kuin notkuisin av:lla.

Mitäs sulla maanantaina? 

Vierailija
8/27 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys. Käynnistetään, kun ei tuo pikkukaveri meinaa vissiin syntyä itsestään. Joo, onhan tämä jo kolmas ja sitä suuremmalla syyllä ihmetellen mikä hulluus sai ryhtymään tähän uudestaan. Tällä hetkellä lähinnä kaduttaa koko juttu ja olen niin perhanan kateellinen miehelle, jonka ei tarvitse tehdä mitään.

Vierailija
9/27 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä69 kirjoitti:

Enkö mä ole kettään? Ihmisten ja muiden palstailijoiden kiusana av:lla joka toinen ilta...

No oot sinä kettään. Mulle sinä oot aina ollut kuusysi (mistä lie tuon nikin haalitkin) =))))) 

Vierailija
10/27 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

WraithTodd kirjoitti:

Synnytys. Käynnistetään, kun ei tuo pikkukaveri meinaa vissiin syntyä itsestään. Joo, onhan tämä jo kolmas ja sitä suuremmalla syyllä ihmetellen mikä hulluus sai ryhtymään tähän uudestaan. Tällä hetkellä lähinnä kaduttaa koko juttu ja olen niin perhanan kateellinen miehelle, jonka ei tarvitse tehdä mitään.

Miehellä on henkinen kuorma.

Plus sen pitää huolehtia niistä kahdesta muusta.

11/27 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin vähän ennen palstan sulkeutumista taas. Tuli pienet päikkärit nukuttua. Eipä näin työttömänä paljon paina, kun seuraavan kerran on säännöllistä menoa vasta joskus lähes 2kk päästä.

12/27 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ExoPol kirjoitti:

Käyttäjä69 kirjoitti:

No oot sinä kettään. Mulle sinä oot aina ollut kuusysi (mistä lie tuon nikin haalitkin) =))))) 

Kiva, kiitos! Nikki on muuten sattuma eli systeemi tämän mulle tarjosi. Ja minullehan kelpasi eli ei tarttenut keksiä siihen kenttään lomakkeessa mitään fiinimpää ;=)

Vierailija
13/27 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserimies kirjoitti:

WraithTodd kirjoitti:

Täytyy myöntää, että vaihtaisin sen henkisen kuorman fyysiseen kipuun ihan milloin vain.

Juuri juteltiin miehen kanssa että hänelle pahinta synnytyksessä on juuri se, kun ei voi tehdä mitään. Näkee, että toinen kärsii ja ainoastaan voi ojentaa juomamukia tai sanoa jotakin kannustavaa. Itselleni toki miehen läsnäolo on älyttömän tärkeää, siinä on se rakas ihminen vierellä tukena.

Kahdesta muusta huolehtii alkuviikon (no ainakin tiistaihin) siskoni. Vanhempi muksuista on suorastaan onnellinen kun tajusi että saa tiistaipäivän vapaaksi koulusta (kuljetusongelma). Iloa kyllä laimentaa se, että otin jo etukäteen selkoa, mitä he koulussa tekevät silloin eli kyllä joutuu silti koulutehtäviä tekemään.

Vierailija
14/27 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

WraithTodd kirjoitti:

No WAU!!! Ihanaahan tuo on, sullon jännät päivät!! Olen jotenkin kateellinen..

Jos et vauvan synnyttyä saa nukuttua, niin olen ihan vapaaehtoinen pitämään sulle seuraa täällä öisin..=) Lupaan, vaikka olis työpäivä seuraava.

Ja ilmoittelet heti kun pikkunen syntyy! Onnea!!!

Vierailija
15/27 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulin ja tässä pörrään ja pärrään kuten muuallakin tämän yön.

Vierailija
16/27 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

WraithTodd kirjoitti:

Luuserimies kirjoitti:

WraithTodd kirjoitti:

Täytyy myöntää, että vaihtaisin sen henkisen kuorman fyysiseen kipuun ihan milloin vain.

Juuri juteltiin miehen kanssa että hänelle pahinta synnytyksessä on juuri se, kun ei voi tehdä mitään. Näkee, että toinen kärsii ja ainoastaan voi ojentaa juomamukia tai sanoa jotakin kannustavaa. Itselleni toki miehen läsnäolo on älyttömän tärkeää, siinä on se rakas ihminen vierellä tukena.

Kahdesta muusta huolehtii alkuviikon (no ainakin tiistaihin) siskoni. Vanhempi muksuista on suorastaan onnellinen kun tajusi että saa tiistaipäivän vapaaksi koulusta (kuljetusongelma). Iloa kyllä laimentaa se, että otin jo etukäteen selkoa, mitä he koulussa tekevät silloin eli kyllä joutuu silti koulutehtäviä tekemään.

Mieheltäni helppo komppi miehellesi. Synnärillä olo on avuttominta aikaa ollut hänelle. Esikoisen synnytyksestä myös tuli henkilökohtainen helvetti, kun leikkurin kautta mentiin. Eikä miehelle informoitu, vasta tuntien päästä tuotiin poika syliin. Jep, ja niin vaan lähdettiin uudestaan samaan touhuun. 

Kaikkea hyvää sulle/teille maanantaiksi. Kunpa kaikki menisi hyvin, helposti ja kivuttomasti. :)

Vierailija
17/27 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

WraithTodd kirjoitti:

Miksi parrakas mies nimeltä Todd on menossa synnyttämään?

Vierailija
18/27 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bautismo de Fuego kirjoitti:

WraithTodd kirjoitti:

Minuakin Wraith Toddi:n nikki ja kuva hämäsi aluksi pitkään ennen kuin älysin..=) 

Ihana se on, eikä yhtään pelottava oikeesti! =)

Vierailija
19/27 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No WAU!!! Ihanaahan tuo on, sullon jännät päivät!! Olen jotenkin kateellinen..

Jos et vauvan synnyttyä saa nukuttua, niin olen ihan vapaaehtoinen pitämään sulle seuraa täällä öisin..=) Lupaan, vaikka olis työpäivä seuraava.

Ja ilmoittelet heti kun pikkunen syntyy! Onnea!!!

Toivotaan, että tulokas omaisi yhtä hyvät unenlahjat kuin kaksi edellistäkin. Nukkuivat  melko pian täysiä öitä (toinen taisi olla parin kuukauden ikäinen ja toinen pariviikkoinen). Tosin muistan että oma unirytmini oli ainakin edellisen jäljiltä totaalisen sekaisin ja ilmeisesti hormonit tai jotain pitivät unen hyvin katkonaisena ekan viikon. Sen jälkeen ei ydinpommikaan olisi saanut minua hereille  :D

Ja juu, minä ilmoitan =)

Mieheltäni helppo komppi miehellesi. Synnärillä olo on avuttominta aikaa ollut hänelle. Esikoisen synnytyksestä myös tuli henkilökohtainen helvetti, kun leikkurin kautta mentiin. Eikä miehelle informoitu, vasta tuntien päästä tuotiin poika syliin. Jep, ja niin vaan lähdettiin uudestaan samaan touhuun. 

Kaikkea hyvää sulle/teille maanantaiksi. Kunpa kaikki menisi hyvin, helposti ja kivuttomasti. :)

Kaksi aikaisempaa synnytystä ovat itselläni olleet helppoja ja nopeita (toinen kesti kaikkiaan seitsemisen tuntia, toinen vajaat kaksi tuntia ja jälkimmäinen oli myös käynnistetty). Nopeus siinä juuri onkin ollut se ongelma kun ei sitten ole ehditty antaa mitään kipulääkityksiä. Kyllä nuo avautusmisvaiheet ovat olleet melko kivuttomia (verrattuna siis monen muun kokemuksiin) mutta ne ponnistusvaiheet...noh, sanotaanko näin etten muista niitä muuta kuin kivun, jonka luulin vähintään tappavan minut. Nyt tosiaan pidän peukkuja pystyssä että jospa tällä kertaa ehtisi saada edes jotakin. Harmi kun th:kin suhtautui melko vähättelevästi pelkooni (kun kerran on jo mennyt kaksi luomusti niin tokihan se kolmaskin sitten). Positiivista on kuitenkin se, että koska kaksi edellistäkin synnytystä ovat olleet nopeita, tämäkin luultavasti on.

Nikistäni huolimatta olen kyllä ihan naispuolinen av:lla kävijä =) Wraith Todd on lempparihahmoni Stargate Atlantis-sarjasta joten päätin ottaa sen sitten nimimerkiksi.

Vierailija
20/27 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ExoPol kirjoitti:

Bautismo de Fuego kirjoitti:

WraithTodd kirjoitti:

Minuakin Wraith Toddi:n nikki ja kuva hämäsi aluksi pitkään ennen kuin älysin..=) 

Ihana se on, eikä yhtään pelottava oikeesti! =)

En ole tavannut, joten jätän ihanuudet sikseen. Yksikään anonyymi nettipalstaaja ei ole pelottava, eli sen allekirjoitan.

En vain ymmärrä miksi joku lähtisi tuolla tavalla kusettamaan, mutta so not, asia selvisi nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi