Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 1v miettii; laitan ensimmäistä kertaa ruokaa

06.02.2016 |

Tarkoitan siis tortilloja kanatäytteellä; olenhan minä muuten joitakin ruokalajeja valmistanut. Ostin kaupasta alennuksessa olevia broilerisuikaleita ja paistan samalla myös herkkusieniä. Sitten ajattelin laittaa myös tomaattimurskaa ja valkoisia papuja. Tonnikalaa ei valitettavasti ole ollenkaan. Korvaako ketsuppi tortilloille tarkoitetun kaupan oman täytteen miten hyvin?

Samalla mietin miten ihminen voi aina tuntea olonsa niin turvattomaksi ja orvoksi.

Koulussa on tuota ruuanlaittoa opiskeltu ja olen havainnut miten yksinkertaista se loppujen lopuksi onkaan. Unelmani olisi valmistaa vielä onnistunut tonnikalapizza aivan omin voimin.

Ajattelin että voisin laittaa sympaattisen eläinaiheisen paidan päälle, mennä yöelämään ja löytää naisen. Sitten sanoisin että voisin näyttää hänelle miten asun ja että voisimme laittaa tortilloja yhdessä; täytteet on jo paistettu. Ehkä pahana jatkunut selkäkipukin unohtuisi vähäksi aikaa ja tuntuisi taas välillä että elämä voi olla ihan mukavaakin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksesi oli tällä kertaa liikuttava. Toivon, että löydät toisen kokkaajan seuraksesi. 

Vierailija
2/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vaan tortillat saman tien. Ei ne täytteet enää monen tunnin päästä niin hyviä ole. Eikö sulla kasviksia ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tortillat on tosi hyviä, mutta minä en kyllä laittaisi niihin ketsuppia, kuulostaa omituiselta. No tule sitten kertomaan, miltä ne maistuivat. Pitsaa opit kyllä tekemään nopeasti, se on hyvin yksinkertaista.

Vierailija
4/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö vaan tortillat saman tien. Ei ne täytteet enää monen tunnin päästä niin hyviä ole. Eikö sulla kasviksia ole?

Hyvä kysymys. Salaatti olisi kai hyvä mutta sitä ei tullut mieleen ostaa. On kuitenkin herkkusientä ja tomaattimurskaa, joten kasvikunnan tuotteilta ei vältytä ja papuja tosiaan myös, mutta en tiedä pysyvätkö ne rullan sisällä.

Kaupassa kun katsoin tortillapakettia niin siinä komeili valokuva tortillasta, jossa pullotti useita tomaatteja mutta salaattia en tainnut siinä huomata enkä siksi osannut sitä kaivata ostohetkellä.

Vierailija
5/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu juttu. Nimimerkistä tulee _joka ainoa kerta_ mieleen 29-vuotias yksinhuoltajaisä, jolla on 1-vuotias lapsi.

Vierailija
6/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vain lue jotain ohjetta? Ruuan laitto on yksinkertaista, lukee ja tekee mitä ohjeessa sanotaan.

Vierailija
7/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vain lue jotain ohjetta? Ruuan laitto on yksinkertaista, lukee ja tekee mitä ohjeessa sanotaan.

Al kaipaa varmaan keskusteluseuraa lauantai-illaksi? Av:lla on paljon yksinäisiä ihmisiä, joista on kiva höpistä edes jonkun kanssa.

Vierailija
8/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisitko tämäntyylisen ilmaisun otettua vallitsevaksi? Silloin voisit jopa onnistua löytämään jonkun puoliskon itsellesi. Älä tähtää liian hyvännäköisiin ja koppaviin vaan joku symppis tyyppi. 

Vierailija
9/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisitko tämäntyylisen ilmaisun otettua vallitsevaksi? Silloin voisit jopa onnistua löytämään jonkun puoliskon itsellesi. Älä tähtää liian hyvännäköisiin ja koppaviin vaan joku symppis tyyppi. 

No minä en oikeastaan enää suuremmin yritä arvailla kuka voisi kiinnostua minusta, koska ihmiset ovat arvaamattomia; joskus joku hyvin erilainenkin voi yllättäen kiinnostua. Ei kai kukaan koppavia tietoisesti tavoittele. En myöskään usko liian hyvännäköisiä olevan olemassa.

Yleensä lähestyn silmälasipäisiä naisia, koska pidän niistä eniten mutta tarvittaessa muita myös.

Minulla on ollut henkisesti rankka viikko näiden ihmissuhdeasioiden suhteen. Koin yhden pahan pettymyksen ja pystyin itkemään vasta pari päivää jälkeenpäin.

10/19 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niihin tortilloihin saa laittaa sisälle ihan mitä ite haluaa, kokeilet ja jos ei oo hyvää, kokeilet jotain muuta, sehän niissä on idea että syöjä saa ite valita mitä sinne laittaa. Ja pitsanteko on varmaan sulleki opetettu jo yläasteen köksän tunnilla, eli ei mitään rakettitiedettä todellakaan.

Meillä on kans noi kanasuikaleet, lapset tykkää, mä tykkään jauhelihasta, sit tomaattia, kurkkua, salaattia, salsaa, sitä lapset ei laita kun on väkevää, creme freshiä ja juustoraastetta voi laittaa... tosi hyvää miten vaan.

Laitakko hamsteripaidan ku meet rimpsalle? Että täältä tutut tunnistaa? Mä kyllä luulen että kyllä sä vielä löydät sen oikeen, jätä vaan ne turhat pähkäilyt sikseen ja anna elämän viedä. Me naiset ollaan ihan tavallisia ihmisiä, ja tykätään siitä että miehetki on tavallisia ihmisiä.

Vierailija
11/19 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tykkään entisenlaisesta mies29:stä enemmän.

Tämä oli joteskin huono..=( Mies 29+1 taitaakin jotenkin leikitellä meidän kanssa tai jotain? =))) 

Vierailija
12/19 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se vanhuus alkaa.

Itse laitoin ensimmäisen kerran varsinaista ruokaa, oikein sellaista mihin tuli jotain mausteitakin, juuri kun aloin tulla vanhaksi.

13/19 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ExoPol kirjoitti:

Tämä oli joteskin huono..=( Mies 29+1 taitaakin jotenkin leikitellä meidän kanssa tai jotain? =))) 

Jaa, sä tykkäät niistä hulluista jutuista että naiset ei tykkää miesten vartaloista ja värkeistä, ja naisten värkit on tunnottomia tai jotain... Älä ny ku just se on päässy niistä huonoista ajatuksista eroon.

Vierailija
14/19 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laakson Lilja kirjoitti:

ExoPol kirjoitti:

Jaa, sä tykkäät niistä hulluista jutuista että naiset ei tykkää miesten vartaloista ja värkeistä, ja naisten värkit on tunnottomia tai jotain... Älä ny ku just se on päässy niistä huonoista ajatuksista eroon.

En. Noista koskaan ole kuullutkaan mies 29:ltä. Mulle se on aina ollut ihan jees, enkä asiattomia aloituksia availe av:lla muutenkaan.

Vierailija
15/19 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tortillat söin tosiaan tuossa ennen lähtöä. Ostin myös jauhelihaa joten huomenna voisi tehdä siitä tortilloihin täytteet. Tomaattimurska oli aika möhkälemäistä ja pavut eivät oikein pysyneet rullan sisällä mutta muuten asiallinen paketti.

Tänään ei ollut hamsteripaita päällä. Olen ruvennut hommaamaan myös muita sympaattisia paitoja, jotka toisivat enemmän esiin vartalon vahvuuksia, koska osa noista minun hamsteripaidoista sun muista on melko telttamaisia.

Alussa oli ihan kiva tunnelma ja tuli ainakin vettä juotua että ei tulisi munuaiskiviä. Tein arvion kaikista paikalla olevista naisista ja välillä tanssin ihan yksikseen niin ettei muita juurikaan ollut paikalla. Lopulta päähuomio kiinnittyi yhteen silmälasipäiseen naiseen, joka näytti aika nuorelta siron ruumiinrakenteen takia. Mietin että mitenkähän sitten saisin sen tanssimaan, koska siinä oli aika suljettu porukka, joista osa ei oikein kai halunnut tanssia ja olisi aika vaikeaa mennä ehdottamaan siinä tilanteessa; siinä oli myös miehiä. Lopulta yksi porukan edustaja sai tämän naisenkin lattialle ja olisin mennyt tanssimaan ja juttelemaan, mutta valitettavasti lattialla oli liian täyttä. Aina välillä nainen meni myös ohi tupakalla käymään, mutta ei nostanut katsettaan minun tasolleni.

Jotenkin hyvällä tavalla absurdilta tuntui myös se kun tuli lapsuuden aikaista musiikkia ja sellaista, mitä kuuli sen ajan lempielokuvissa. Tuli varsinkin yksi kaveri mieleen ja tuntui jännältä ajatella sitä jatkumoa tähän päivään ja miten alkaa itse olla samassa iässä kuin ne lapsuuden elokuvasankarit tähtihetkenään lihakset kimallellen. Tunsin myös tyytyväisyyttä siitä, että olin itsekin kasvamassa siihen samaan rooliin antaen katseeni viipyä vapaasti kenen tahansa kasvoilla ja silmillä juuri niin kauan kuin itse halusin ja että jollakin tavalla minä olin nyt itsekin sänkinaamainen toimintasankari enkä enää lapsi, mutta ei tarvitsisi kuitenkaan vakavoitua turhaan.

Lopulta minulla alkoi olla jo kiintiö täynnä ja sitten tuo porukkakin teki lähtöä ja ajattelin tehdä itse saman. Pelkäsin että kotiavain olisi hävinnyt mutta se oli vielä takin taskussa, vaikkakin avonaisessa taskussa.

Vähän kohtalokkaasti sitten siinä poistuessa sama porukka oli vielä edessäni siinä ulkona ja kävelin joukon läpi niin että minä ja tämä nainen melkein kosketimme. Hän katsoi minua hymyilevästi ja minä häntä; minusta kyllä tuntui että se hymy oli seurausta muusta hyvästä olosta ja johdettavissa siihen porukassa olemiseen, mutta saattoihan se katse silti olla merkki jostakin. Ei olisi ollut paljosta kiinni että olisin pysähtynyt ja alkanut juttelemaan mutta jostain syystä en sitä sitten tehnyt; ei olisi kyllä tehnyt 99% muistakaan. Kuulin naisen esittävän kysymyksen, joka liittyi sekin tupakkaan (heh) ja oli siten tietysti tarkoitettu jollekin muulle. Voisin kuvitella että nainen olisi ehkä nauranut hamsterijulisteillani ja ruvennut vaatimaan viinaa tai jotain muuta sellaista ja olisin yrittänyt toppuutella häntä, silittää hiuksia ja herkistää tunnelmaa turhaan. En minä silti niin ajattele mutta sellainen oli minun viimeinen 'yhden yön juttuni' (ilman nauramista tosin, mutta ikävällä asenteella) lähes vuosi sitten, vaikka silloin ulkona kaikki vaikutti romanttiselta tai ainakin myönteiseltä.

Että tämmöinen perushaikea ilta särkylääkkeiden avulla.

Tulipahan ainakin siivottua kämppä tip top kuntoon.

Vierailija
16/19 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli jotenkin sellainen itseinhon tunne kun ajattelin omaa 'epäonnistumistani' tänään. Voin yrittää rationalisoida tekoni ja tekemättä jättämiset, mutta olen saavuttanut sellaisen tason, mitä ei olisi tavallaan pitänyt saavuttaa, koska vaadin itseltäni aina vain enemmän.

Vierailija
17/19 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Vierailija
18/19 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mietin, että pitäisikö minun ottaa tuo Mies 29v+1v pois kuleksimasta.... :P Alan jotenkin tykästyä näihin uusiin juttuihin.

Vierailija
19/19 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä