Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset kaipaavat hyväksyntääni?

Vierailija
06.02.2016 |

Olen alle kolmikymppinen mies ja työskentelen keskisuuressa yrityksessä (n.500. henkilöä) ja olen jo pidemmän aikaa ilmetellyt itsekseni. Miksi useilla naisilla tuntuu olevan suuri tarve saada minut huomioimaan heitä jollain tavoin työpäivän aikana (hyvän huomenen toivotus, kuulumisten vaihtaminen ym ym..)? En ole missään esimiehen asemassa, ulkoiselta olemukseltani mitenkään erityisen puoleensavetävä ja työni on itsenäistä eli minulla ei ole työhön liittyvää pakkoa olla tekemisissä työkavereiden kanssa. Kuitenkin naisilla tuntuu olevan tarve tulla kysymään juuri minulta neuvoa/ mielipidettä kuinka heidän tulisi MINUN mielestäni toimia kussakin tilanteessa (ongelma heidän OMASSA työn suorittamisessa, johon minulla ei ole kuitenkaan mitään yhteyttä ja heidän olisi helpompi saada apua työkavereiltani joille kyseisten asioiden hoitaminen varsinaisesti kuuluisi). Kysymykseni on miksi? Miksi naisille on tärkeää, että huomioin heidät jollain tavalla? Eli jos en huomioi heitä muuten niin jollain tekosyyn varjolla minulta tullaan kysymään apua/neuvoa jotta huomioisin heidät jatkossa. Eli tervehdin vain henkilöitä joiden kanssa olen ollut jossain tekemissä..Miksi oi miksi.. ?

Terveisin,
Hämmentynyt mies

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluaa antaa sulle vaikutelman että sustakin olisi jotain hyötyä.

Vierailija
2/3 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluavat, että huomioit heidät, jos meinaat alkaa jakaa munaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen siitä, että sinut huomataan. 

Tervehtimättä jättäminen on alkeellista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme