Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saturday Night Live, mitäs mammat on mieltä?

Vierailija
06.02.2016 |

Alku vaikutti minusta ainakin ihan lupaavalta.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainut hyvä oli PS-sketsi

Vierailija
22/40 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeää. Teatterikouluun pääsee niin harva pyrkijä, ja noi valmistuneet tekevät tollaista paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei vakuuta. Mainoksia tulee enemmän kuin itse showta. Noloa. Käännän kanavaa.

Vierailija
24/40 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Show? Niin missä? Mä nään pelkkiä mainoksia.

Vierailija
25/40 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa, ei jatkoon

Vierailija
26/40 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just panin telkkarin kiinni. Mainosten tulo vesitti jutun ihan täysin enkä jaksa Cheek-imitaatiota. Ei näköjään mun teekuppini. Kuten ei maikkarilta yleensäkään mikään. Pistäisivät nyt ne mainokset vähän fiksummin!!!

Pakko tällee asian vierestä mainita, että noiden englanninkielisten sananlaskujen kääntäminen suomeksi ei vaan toimi ja kuulostaa typerältä ("not my cup of tea"). Sama kuin "se ei ole pala kakkua!", argh.

Vierailija
27/40 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin sen et Renny ei ole koomikko. Mut ihan kiva et antoi panoksensa.

Vierailija
28/40 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea ohjelma. Ainoa sketsi mikä nauratti, oli Suomi Love.

Vierailija
29/40 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pettymys., hirvimiehen naaman vääntelyt ei nykyisin enää kiinnosta, mielummin katson Jaajoa , Haluatko miljonääriksi , tuli samaan aikaan.

Vierailija
30/40 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömän hyvä! Jopa minäkin nauroin ääneen läpi ohjelman. 😃

(Ja se pikakatko on siksi, koska on live. Ehtivät laittaa seuraavaa sketsiä varten pelit ja pensselit kuntoon . Ei tuo nyt minua häirinnyt, joku 30 sec. )

Tätä lisää! 👍👍👍👍

Vierailija
31/40 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään! Työ jotka ette tykkää niin ette varmaan enää ees kato enempää :).

Hyvin todennäköisesti en katsokaan. Olen tykännyt Putouksesta, Possesta ja jopa Kingi kahlattiin lasten kanssa läpi, mutta tää SNL jäi kyllä yhteen kertaan.

Vierailija
32/40 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen huumorintajutonta kommentoijaa liikkeellä. Mut tää on Iin perus suomalaista käytöstä. Kaikki kyttää heti jo kättelyssä. Sit kuitenkin joka lauantai on aivan pakko katsoa ja salaa jopa vähän tykätään.

Ja sitten kun kausi päättyy, niin kaikki on ihan myytyjä ja hehkuttaa miten huippuohjelma.

Ensin vaan pitää haukkua kaikki uusi. Aina.

Sitäpaitsi Renny oli ihan paras koko ohjelmassa! Go Renny!

Vierailija
33/40 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Pamela Tola ja Jussi Vatanen olivat hauskoja. Rennystä en ole koskaan pitänyt, eikä Aku Hirviniemi ollut niin viihdyttävä kuin odotin.

Vierailija
34/40 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirviniemi naiseksi pukeutuneena? Again? Kahvilasketsi oli ainoa, joka hieman hymyilytti, ja Andrén suihkun jälkeen tuulettaminen.

Vierailija
35/40 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen huumorintajutonta kommentoijaa liikkeellä. Mut tää on Iin perus suomalaista käytöstä. Kaikki kyttää heti jo kättelyssä. Sit kuitenkin joka lauantai on aivan pakko katsoa ja salaa jopa vähän tykätään.

Ja sitten kun kausi päättyy, niin kaikki on ihan myytyjä ja hehkuttaa miten huippuohjelma.

Ensin vaan pitää haukkua kaikki uusi. Aina.

Sitäpaitsi Renny oli ihan paras koko ohjelmassa! Go Renny!

Ja sinä määrittelet, millainen on hyvä huumorintaju? Tiedoksesi, että itse en tykännyt tämän illan ohjelmasta, vaikka olenkin tykännyt esimerkiksi Possesta. Vai onko sekin sinun mielestäsi väärin, kun samaan aikaan toisella kanavalla meni "ainoa oikea suomalaisten ohjelma" Vain Elämää?

Vierailija
36/40 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse yleisössä eilen. Eli nauru oli kyllä oikeaa, ei tullut nauhalta. Ja ei siitä maksettu :D mutta voin kertoa, että ensimmäisen lähetyksen yleisössä oli suurimmaksi osaksi porukkaa jolla oli jotain kytköksiä tuotantoon ja kuulin itse erään porukan sanovan kuinka heitä oli pyydetty nauramaan kovaan ääneen. Ja kyllä siellä pyörii semmoinen heppu, joka kehottaa pitämään ääntä ym. esim mainoskatkoilt palatessa jne.

Ensi viikosta eteenpäin yleisössä on ilmeisesti ihan ketä vaan, joten sitten voi kuunnella että vieläkö porukkaa naurattaa.

Ja mainoskatkoja oli paljon, niiden aikana vaihdettiin lavasteita ja näyttelijät vaihtoivat asusteita yms.

Vierailija
37/40 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson luultavasti ensi viikollakin jos ei ole muuta tekemistä, mutta ei hirveästi napannut. Kaikki tuntui jotenkin päälleliimatulta ja nähdyltä.

Aino-Kaisa Pekonen -sketsi tuntui sisäpiiriläpältä. Sketsi, jossa nuoret työskentelivät kahvilassa vaikutti hetkessä kyhätyltä ja läpivedetyltä, ei ollut oikein tarttumapintaa. Renny puhui liikaa itsestään ja "naisistaan". Muuta en oikeastaan muistakaan koko ohjelmasta Andren osuutta ja Väyrystä lukuunottamatta, ne olivat ihan hauskoja muistaakseni.

Kaiken kaikkiaan pettymys, sääli. Toivotaan, että parantavat ensi viikoksi.

Vierailija
38/40 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella WT ohjelma. Ei jatkoon

Vierailija
39/40 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso miinus jatkuvista mainostauoista!

Vierailija
40/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Aku Hirviniemen täytyy olla joka paikassa?

Ahneella on, kaikki tietää millainen loppu. Olis ehkä kannattanut vähän säästää naamaansa, eikä ängetä joka paikkaan. Eikö Suomessa ole muita näyttelijöitä? Siskonsakin kansanedustaja puolusteli somessa, ihan kuin ei olisi kansanedustajana parempaa tekemistä?

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016021621128309_vi.shtml

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi