Jotenkin pervoa, kun vähän vanhemmalla (35-45) naisella on muodokas peppu
ja reidet ja päällä on tiukat farkut. Jos naisella on oikein hoikka vartalo, samaa vaikutusta ei ole. Häkellyttävää.
Kommentit (38)
Olet siis kateellinen kun sulla itselläsi ei ole muodokasta peppua ja reisiä vaikka olet 20v? Ei tähän muuta selitystä voi olla..
No voivoi, jos jotakuta haittaa. Tykkään kyykätä. Eipä roiku perse.
T: kohta 36
Ahaa, eli 35-vuotias on siis jo "vähän vanhempi nainen" :)
Eiks sais sun mielestä olla ? Pervosti sä oot ainakin kiinnostunu noista itteäs vanhempien naisten perseistä, mä ainakin katon mielummin aina vaan niitä hyvännäköisten nuorten miesten ja poikien peppuja,hih,hih...
Onko sinusta 35-45-vuotias mieskin jo "hieman vanhempi"? Tuskin. Täytän 35 pian ja olen aivan baby face. Usein luullaan parikymppiseksi. Siinä sulle vanhempaa naista.
Voi AP-raukkaa. Jos tuo on pervoa, niin taitaa olla vielä poikuus tallella. Mutta ei se niin paha juttu ole, tuskin hänestä sängyssä suuremmin iloa on kenellekään.
Niin onhan se kamalaa , että niinkin ikälopuilla kuin yli 35 v . on jopa seksielämääkin ja vielä se peppukin. Pepunhan kuuluisi muumioitua ja tippua kokonaan pois kaikilta yli 35vuotiailta,mitä ne sillä enää tekee.
No onhan se siis perverssiä että naisella on ruumiinosia. Taivas.
Se tulee crossatessa. Näin vähän vanhempana voi pukeutua niin kuin haluaa ja viis veisata ulkonäköpaineista, pääasia että kroppa toimii. Pervous on tässä tapauksessa vain katsojan silmässä. N37, kypsässä iässä
Jumatsuikka, 'vanhempi' 35-45-vuotias nainen? Eli nainen parhaassa iässä. Itse ajattelisin, että joku 60-80-vuotias voisi olla 'vanhempi nainen'.
Vierailija kirjoitti:
Niin onhan se kamalaa , että niinkin ikälopuilla kuin yli 35 v . on jopa seksielämääkin ja vielä se peppukin. Pepunhan kuuluisi muumioitua ja tippua kokonaan pois kaikilta yli 35vuotiailta,mitä ne sillä enää tekee.
Anteeksi mutta repesin :D
Mitä pervoa? Olin parikymppisenä salilla ja vetäjänä oli semmonen 40vee ihan sairaan seksikäs nainen. Pyysin treenien jälkeen pokkana treffeille ja oli sillä kyllä uskomattoman ihana treenattu perse. Naitiin aamuun asti. Huhhuh <3 Mitä pervoa siinä on, jos kypsä nainen näyttää seksikkäältä, en ymmärrä?
Tuntuipa pahalta kuulla olevansa vähän vanhempi nainen, jonka takapuoli on pervo.
Miksi pervoa? Tavallisesti tuon ikäisenä peppu on muodokkaampi kuin samalla naisella parikymppisenä. Eikös Kardashianeistakin suurin osa ole jo 30+?
Gillian Anderson on 47 ja varmasti on hyvä perse. Nainen vaan paranee vanhetessaan.
Mulla on vaan leveä ja lihava. Aika törkeän näköinen sekin. Ikä ja vaatekoko molemmat 46.
Vierailija kirjoitti:
ja reidet ja päällä on tiukat farkut. Jos naisella on oikein hoikka vartalo, samaa vaikutusta ei ole. Häkellyttävää.
Mitäs helvettiä? Vähän vanhempihan on joku 60v eikä mikään vajaa nelikymppinen. Mene sinne hiekkalaatikolle takas jonne.
t: N22
Virginia Hey <3
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/07/Virginia_Hey.jpg
63-vuotias ja tiukka ja seksikäs vegaani. Panisin.
Kasvissyönti, liikunta ja päihteettömyys lieventävät vanhuuden näkyviä vaikutuksia ainakin 20 vuodella.
Täti valistaa sen verran, että ei se pepun koko muutu iän myötä. Jos olet isoahterinen nuorena, niin sama perä sulla on vanhempana.