Hassua että jotkut on tässä iässä jo mummoja.t.ammattivalittaja
Liian nuorena tulleet vanhemmiksi samoin heidän lapset. Onneksi tein tuon ainokaisen melko vanhana.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Maailma on täynnä hassuja asioita.
En vain käsitä miksi joku tekee lapsen nuorena. Siinä jää nuoruus elämättä.ap
Minkä ikäisenä?
Omasta äidistäni tuli mummo 52-vuotiaana, kun isosiskoni sai esikoisensa 28-vuotiaana. Nyt äitini on 59v ja kolmen pikkuisen energinen mummo.
Minkä ainokaisen? Voisihan vanhempi lapsesi olla jo vanhempi ja sinä isovanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Puhut siis kokemuksesta?
En puhu.ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisenä?
Omasta äidistäni tuli mummo 52-vuotiaana, kun isosiskoni sai esikoisensa 28-vuotiaana. Nyt äitini on 59v ja kolmen pikkuisen energinen mummo.
42v tuttavalla on kaksi lastenlasta ja hänen lapsi tuli isäksi 20 ja 22vuotiaana.ap
Oon 49v ja viiden mummi. Eikös oo hassua? Ihanaa on se että jaksaa temmeltää ja kiipeillä puissa lastenlasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut siis kokemuksesta?
En puhu.ap
Sinä nyt kumminkin ole aika nuorena saanut sen ekan lapsesi.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ainokaisen? Voisihan vanhempi lapsesi olla jo vanhempi ja sinä isovanhempi.
Mulla on vaan yksi. Miksi adoptio pitää ottaa aina esille se ei ole mun vaan adoptiovanhempien lapsi.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut siis kokemuksesta?
En puhu.ap
Sinä nyt kumminkin ole aika nuorena saanut sen ekan lapsesi.
Ei ole mun lapsi.ap
Adoptiokin oli valetta. t.ammattivalittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vaan yksi. Miksi adoptio pitää ottaa aina esille se ei ole mun vaan adoptiovanhempien lapsi.ap
Sinä sen lapsen kyllä synnytit, ei se fakta miksikään muutu. Eikä sekään mitä olet lapsen alusta kertonut. Muuten tällä ei olisi mitään väliä, mutta itse olet asian tuonut miljoona kertaa esille ja itse aloitit tämän aiheen nyt.
Sama jos kirjoittaisit, että on se hassua, kuinka joillakin on erimittaiset jalat, ei vaan käsitä, miksi joillakin on erimittaiset jalat ja kuinka siinä jää nuoruus elämättä, kun on hankala kulkea.
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä taas tule lasta eikä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä sen lapsen kyllä synnytit, ei se fakta miksikään muutu. Eikä sekään mitä olet lapsen alusta kertonut. Muuten tällä ei olisi mitään väliä, mutta itse olet asian tuonut miljoona kertaa esille ja itse aloitit tämän aiheen nyt.
Sama jos kirjoittaisit, että on se hassua, kuinka joillakin on erimittaiset jalat, ei vaan käsitä, miksi joillakin on erimittaiset jalat ja kuinka siinä jää nuoruus elämättä, kun on hankala kulkea.
Silti se ei ole mun lapsi. Jos joku nainen huolii sen joskus ja tulee isäksi niin en minä ole sen lapsen mummo vaan ne adoptiovanhemmat.ap
Ei pitäisi provosoitua, mutta ap on kyllä raivostuttavin keskustelukumppani ikinä.
Tuliko yllätyksenä? Ap:n jutut on aina sitä paskan jauhamista:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeastaan. Ainoastaan tuo omituinen tajunnanvirta välillä hämmästyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeastaan. Ainoastaan tuo omituinen tajunnanvirta välillä hämmästyttää.
Joku feikki pilaa mun ketjun aina.ap
Maailma on täynnä hassuja asioita.