Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teri Niitti -kommenttini pääsi Kuukausiliitteeseen :D

Vierailija
06.02.2016 |

Onneksi työt vähenivät tällä ääliöllä.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä oli sitten jotenkin parempaa ja hienompaa kuin mitä Niitti kommentoi?

Taidat olla sellainen wt normilehmä, joka imettää vielä 10-vuotiastakin. Julkisesti.

Vastenmielinen horo.

Vierailija kirjoitti:

"Vastenmielinen hintti" oli kommenttini.

Ap

Ei minulla ole edes lapsia. En vain siedä Niitin kaltaisia somehuoria, joiden pitää raportoida elämäänsä ja valittaa toisten elämästä.

Ap

Kuulehan ap, huomaatko itse tässä ketjussa raportoivasi (omasta ja Niitin elämästä) ja valittavasi (Niitin elämästä)?

Niitti toi ihan itse elämänsä esille ja piti vielä Kuukausiliitteeseen mennä jatkamaan aiheesta. Minä taas en raportoi omasta elämästäni mitään, sillä et kykene tunnistamaan minua.

Ap

Vierailija
22/39 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä koko jutussa on jotain outoo... Imettäminen julkisesti on ihan luonnollista mutta ihan hirveetä jos kuva päätyy someen.

Kuvassa itsessään ei ollut mitään vikaa. Rumaksi sen teki Niitin vastenmieliset ja suvaitsemattomat tägit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä oli sitten jotenkin parempaa ja hienompaa kuin mitä Niitti kommentoi?

Taidat olla sellainen wt normilehmä, joka imettää vielä 10-vuotiastakin. Julkisesti.

Vastenmielinen horo.

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei minulla ole edes lapsia. En vain siedä Niitin kaltaisia somehuoria, joiden pitää raportoida elämäänsä ja valittaa toisten elämästä.

Ap

Kuulehan ap, huomaatko itse tässä ketjussa raportoivasi (omasta ja Niitin elämästä) ja valittavasi (Niitin elämästä)?

Niitti toi ihan itse elämänsä esille ja piti vielä Kuukausiliitteeseen mennä jatkamaan aiheesta. Minä taas en raportoi omasta elämästäni mitään, sillä et kykene tunnistamaan minua.

Ap

Raportoit kyllä, vaikka et tunnistettavasti.

Vierailija
24/39 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielinen tissinesittelijämamma. Nännisi on koko maailman asia? Hintit maksaa sinunkin tissitutkimuksesi verorahoistaan. Tulonsiirrot tuttuja?

Vierailija
25/39 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden uhriutuja-palkinnon voisi jo nyt myöntää noille imetysfanaatikoille.

Mjaa. Minä kannatan lämpimästi imetystä ja imetin omia lapsianikin. Pidän julki-imetyksen vastustamista idioottimaisena.

Silti kannatan Terin oikeutta olla asiasta omaa mieltään ja muistutan, että lentokoneessa saa kuvata ja jopa julkaista ottamansa kuvan, varsinkin kun se ei halveeraa kohdettaan. Mitä se ei minusta tehnyt, koska pariskunnan kasvoja ei kuvassa näkynyt tunnistettavasti.

Ja minua kuvottaa someraivo ilmiönä.

Vierailija
26/39 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosi homopoikaystävästään, myöhästyi lentokenttäbussista, oli juonut ja vielä huonolla tuulella.... Blaah, blaah, blaah.. Selityksiä, voi nyyh. Ja joku vielä kehtasi imettää käytävän toisella puolella. Ikuinen leima.

Vierailija
27/39 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkaisiko ap vitustaankin kuvan synnytettyään?

Vierailija
28/39 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sanon ihan rehellisesti: olet itse vähintäänkin yhtä säälittävä kuin Niitti, ihan vain kielenkäyttösi takia. Oletko 12v?

Vierailija
29/39 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset puhuvat ihan asian vierestä taas. No onnea kun sait kommenttisi ihan Kuukausiliitteeseen, Nobel-palkinto on varmaan seuraava askel. Oikeasti ihmetyttää, että jonkun maailma on niin pieni, että ryntää kertomaan tänne saaneensa kommenttinsa lehteen😀😀😀😀😀. Anonyymi kommentti netissä ja tää pullistelee kuin sammakko. Lisääkö sen nyt cv:hen? Tajuathan, ettei kukaan muu noteeraa sitä mitenkään?

Vierailija
30/39 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ap maksoi veroa ja tienasi mieheensä verrattuna? Kiva loisia miesten rahoilla?

Vierailija
31/39 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissi! Tissi! Maailman luonnollisin asia! Tissi! Onko paskavaippamamman maailma noin pieni? Tissi!

Vierailija
32/39 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita päästä asiasta yli. Tissi se on miehilläkin.

Vierailija
33/39 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi kuukausiliitteen jutun luettuaan, että ap:ta enemminkin hävettäisi.

Vierailija
34/39 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a... Tässä on ollut huonoa käytöstä kuin teriltä kuin ap:kin.

Terin on mun mielestä turha selitellä, minun mielestäni somessa toisen kuvan julkaisu ilman sen osapuolen lupaa on törkeää. Se kuva kun ei ollut mikään selfie, jossa imetys tulisi ohella, vaan kohde oli hänelle tuntemattomat ihmiset ja heidän moittiminen kohteena. Teri saisi hävetä ja kauan.

Ap haukkuu toista ihmistä ja hehkuttelee asiasta. Lapsellista käytöstä ja saisi hävetä itseään. Ei toivonmukaan tollaisia puhu kenenkään naamaa päin ja anonyymisti netis on vaan raukkamaista.

Vierailija
35/39 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei nyt totuus unohtuisi, niin julkisesti imettäminen on inhottavaa.

Vierailija
36/39 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielinen tissinesittelijämamma. Nännisi on koko maailman asia? Hintit maksaa sinunkin tissitutkimuksesi verorahoistaan. Tulonsiirrot tuttuja?

Moi stylisi!

Vierailija
37/39 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei nyt totuus unohtuisi, niin julkisesti imettäminen on inhottavaa.

Siis oikeesti toivon et menet tota naamaas aikomaan tuttavalleni, voipi olla joutuisit keräämään hampaitasi lattialta. Minä kun en niin fyysisesti välittäisi antaa palautetta, voisin harkita kaatavani teeni syliisi vahingossa...

Imettäminen on jotakin mitä suomessa kannustetaan tekemään ja imettävien äitien henkisen hyvinvointinsa lisäämiseksi heitä ei pitäisi rajoittaa kotona nyhjäämiseen jos he eivät itse siellä halua olla.

Olet ällöttävä provoilija, joka menee omaa mielipidettään esittämään jonakin helvetin faktana.

Julki-imettäminen ei ole inhottavaa, sinä ainoastaan.

Vierailija
38/39 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi työt vähenivät tällä ääliöllä.

Vähenivät? Jutun mukaan yksi vahvistamaton keikka peruttu, toisen markkinointia muutettiin niin ettei nimi näy. Lisäksi saanut uuden ison duunin Lastenklinikan tapahtumaan ja päässyt Kauppalehden top 100 huiput -listalle.

Enemmän tuo plussalle näyttäisi menevän kuin miinukselle.

Vierailija
39/39 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Jami Järvisen twiitti pääsi. Jee hyvä Jami! Oot fiksu jätkä! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi