Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka olet laihduttanut reilusti, mikä oli lopullinen niitti mikä sai laihduttamaan?

Vierailija
06.02.2016 |

Teitkö sen itsesi vuoksi vai näyttääksesi muille?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että sillä olisi saanut eloa mun sosiaaliseen elämään ja naisrintamalle

Vierailija
2/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

If at first you don't succeed, try, and try again.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan katsominen itsestä bikineissä oksetti. Tämä kuva oli viime syyslomamatkalta ja se herätti. Synnytyskilot istuivat tiukassa ja muutenkin näky ei ollut kaunis.

Tosin mikä lasketaan rajuksi? Mulle riitti 8 kg pudotus ja läskin vaihtaminen lihakseen 5x viikossa tapahtuvan lihaskuntoharjoittelun tuloksena. Treeni jatkuu edelleen ja kroppa kiinteytyy lisää. Koukkuun tähän touhuun olen jäänyt, koska peilikuva miellyttää nyt silmää ja olo on mitä parhain. 

Vierailija
4/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuminen; kakkostyypin diabetes ja perinnöllinen sydänsairaus, jonka ennustetta ylipaino huonontaa. Luultavasti en olisi enää hengissä, ellen olisi laihduttanut.

Vierailija
5/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin eloon, kun tapasin ihmisen, joka liikutti minua suuresti. Sellainen henkinen herääminen antoi voimaa myös fyysiselle kurille. Hoikemmalla kropalla halusin tehdä vaikutuksen, ja olin tietysti kyllästynyt läskeihin. Hoikempi olemus on tuntunut niin hyvältä, että siinä olen pysynyt ihan sillä, että en vain halua niitä läskejä takaisin, haluan jaksaa juosta ja en halua enää inhota kroppaani.

Vierailija
6/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

piri

Vierailija
7/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kuitenkin jotain positiivista tapahtui - onko nykyään kevyempi kävellä, helpompi ostaa vaatteita, kuorsaus lakannut tms...? Paljonko laihdutit?

Vierailija
8/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnostanut ulkonäölliset seikat, en vain halunnut enää elää ruokaa varten vaan syödä elääkseni if you know what I mean.

Vierailija
9/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun näin ahterini sovituskopin peilistä.

Vierailija
10/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahduin juuri ja juuri magneettikuvauslaitteeseen. Kiloja oli 138.

Vierailija
11/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin rehellisesti sanoa, että pelkästään oman olemisen takia. oli helpompi liikkua ja tehdä. harrastin kiipeilyä ja joogaa ja noissa lajeissa läskit on todella hankaloittava asia :D laihdutin n. 25 kg.

Vierailija
12/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teri

Vierailija
13/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kuitenkin jotain positiivista tapahtui - onko nykyään kevyempi kävellä, helpompi ostaa vaatteita, kuorsaus lakannut tms...? Paljonko laihdutit?

Noin 20kg, mutta alotin myös salin eli ehkä vähän lihaksiakin tullut. Kävely on toki helpompaa ja juostakin pystyy nyt ja vaatekoko pienentynyt. Onhan nämäki ihan kivoja muutoksia tietty, mutta ehkä mun pitää saada vielä lisää lihaksia, jotta pääsen tavoitteeseen 

Vierailija
14/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin paljon yläasteen jälkeen ja lukion ensimmäisen aikana, sen jälkeen tasaisemmin pari vuotta ja nyt olen jo vuosia ollut 57-59 kg (163 cm, ikää 25 v).

Ysiluokalla painoin reilun 80 kg, ja toi "laihduin paljon" oli n 65 kiloon. 

Varmaan lähinnä muiden takia mutta myös itseni, kun en halunnut yläasteen koulukiusaamisen jatkuvan. Uusi paikkakunta, uusi koulu, uudet kaverit, uusi alku jne. 

Vierailija
15/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teri Niitti

Vierailija
16/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyminen kurittomaan elämään jossa päiviä rytmittivät syömiset. Lisäksi sain töissä ylennyksen ja joudun olemaan edustava. Itsetunto oli niin nollissa, etten pystynyt esiintymään töissä jos oli vähänkin vieraampia ihmisiä palavereissa mukana. Painon pudotus on tosin kesken, mutta nyt on ensikertaa olo että tässä onnistun. Nyt lähtenyt 10kg ja hyvä olo on. Kunto kasvanut, olen innostunut juoksulenkeistä. Vielä riittää pudotettavaa 20kg, mutta uskon itseeni ja tavoite on huoliteltu olemus.

Vierailija
17/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys. Läheisen sairastuminen (ei ylipainoon liittyen, mutta elintapoihin muuten) herätti ajattelemaan omaa. Lähtötilanne 162/92, nyt paino 75. Projekti kesken, mutta nytkin tuntuu jo hyvältä kun huomaa onnistuvansa ja olo on virkeämpi.

Vierailija
18/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva itsestäni bikineissä. Jumaliste mikä ryhävalas! Nyt on 4kk ja -14,5kg. Perhe ja kaverit kehuu ja ihmettelee, itse näen vain sen mikä ei ole muuttunut

Vierailija
19/19 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jonkin verran pyöreä jo kaksikymppisenä, kortisoni (kylläkyllä, tekosyy;D) toi kahdessa kuukaudessa yli 20kg painoa lisää. Sitten elämässä tuli suurin menetykseni ikinä, en osannut käsitellä sitä ja se johti parin vuoden vaikeaan masennukseen, jolloin en kyennyt pitämään huolta itsestäni ja lihoin vain lisää ja lisää. Sitten sain apua ja maailma alkoi näyttää huomattavasti paremmalta, jatkoin miljoonasti kesken jääneen kouluni loppuun jne. Sitten tuli kutsu terveystarkastukseen ja ajattelin, että nyt tulee muuten sanomista, kun olen 25 ja painan 130kg.

Tarkoitus oli sen viikon ajan syödä kevyemmin niin voin hyvällä omallatunnolla sanoa, että teen asialle jotain. Tarkoitus ei kyllä ollut tehdä, vaan paneutua tarkemmin asiaan ja sitten aloittaa urakka. No se jäi jotenkin päälle ja tänäpäivänä vaaka näytää 75kg. Vieläkin on kyllä ylimääräistä, mutta kiirettä ei ole,kilot lähtevät sitä tahtia kun ovat lähteäkseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan