Kun mies huomaa, että nainen tykkää enemmän...
Kirjoitan nyt äkkiä pienen vuodatuksen, kun on niin surkea olo.
Ensin asetelma oli se, että mies oli "saanut" mut ja olin ikään kuin se vahvempi osapuoli, jota kiinnosti vähemmän. Ajan kuluessa tuntuu, että osat ovat kääntyneet toisinpäin. Itse olin vielä paremman näköinen aluksi, nyt ulkonäköni on vähän kärsinyt (itseluottamuksesta puhumattakaan) mutta mies sen sijaan on komistunut ja tullut paremman näköiseksi. Tutustuessamme hänellä oli aika paljon ylipainoa ja oli epävarma ja osaamaton naisten kanssa. Nykyisin yhä vähemmän saan hellyyttä ja kehuja osakseni, niin vähän, että en halua edes yrittää ylläpitää suhdetta, kun se antaa mulle enää niin vähän. Tunnen olevani entinen prinsessa, joka on menettänyt loisteliaisuutensa. Ainoa tapa säilyttää edes osa kunniastani on lopettaa juttu. Häviäminen ei tunnu hauskalta. Varsinkin, kun tähän liittyy epävarmuus aloittaa nyt jotain uutta. Tapahtuuko sama juttu vain uudestaan ja uudestaan? Miksi edes lähtisin siihen enää? Yksinkään en haluaisi olla.
Kommentit (4)
Kuinka kauan olette olleet yhdessä?
Meillä välittäminen ei lienee vähentynyt yli 20 vuodessa, kummankin sydän särkyisi toisen menettämisestä. Mutta intohimoa ei ole kuin satunnaisesti. Itse olen lihonut enkä voi syyttää raskauksia. Unettomuus ja lievä masennus syynä enemmän. Puheyhteys näistä asioista huono. Mies aina ollut huono puhumaan tämän kaltaisista asioista. Seksistä puhuttiin alkuun, mutta olin itse estynyt. Mies himoitsi.
Tilanne lienee kääntynyt toisinpäin.
Siis koetin sanoa että miehen ulkonäkö ja itseluottamus on mennyt parempaan suuntaan, mutta mua kohtelee paljon huonommin kuin alussa, en saa huomiota. Seksi kelpaa, mutta siinä ei oikein ole tunnetta mukana enää, eikä ihaile mua samalla tavalla, ei ole paljon hellyyttä. Epäilen, että on joku toinen nainen vähintään mielessä. Oletteko sitä mieltä, että mun kannattaa nyt nostaa vaan kytkintä? Tähän lähinnä haen kannustusta. Tiedän, että mun täytyy lopettaa, koska en ole yhtään onnellinen enää ja mies kyllä tietää sen, mutta häntä ei kiinnosta muuttaa mitään. Kyllähän se yrittää saada mut sitten takaisin, jos tarpeeksi kiinnostaa. Ja en usko, että haluaa nähdä sitäkään vaivaa takiani. Ap
Älä ajattele ollenkaan tuollaisia, että kuka nyt on saanut kenet. :)
En ymmärrä miksi sinun pitäisi pistää nyt suhde poikki, jos kerran omien sanojesikin mukaan mies on vain mennyt parempaan suuntaan? Pitäisikö sinun olla se paras ja miehen huono, että voisit tuntea olosi paremmaksi?