Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta tulee mies töistä kotiin haukkumaan mua

Vierailija
05.02.2016 |

Jotenkin outoa kun se on nykyään illat kotona niin ruoka ei kelpaa sille kun mikro kuulemma pilaa sen maun ja en saa pidettyä ruokaa päivästä iltaan saakka lämpimänä. Oon huono ja suorastaan paska vaimo, noin hän sanoi eilen kun makaroonilaatikko oli kylmää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi valmistaa ruuan siten, että se on valmis juuri illalla kun mies aikoo syödä sen?

Teet kaksi annosta, joista toisen paistat vasta sitten, että se on valmista silloin kun mies tulee töistä - öh, ei kun siis mies on illat kotona ja mättää sapuskaa kitaansa kaiken aikaa?

( joo, teidänhän minä että ei se sitä syö kumminkaan, olen kokeillut ...)

Vierailija
2/9 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voi syödä ns iltapalaa? Leipää, piirakkaa, salaattia? Tai sitten vaikka lämmität nopeasti nakkeja kuumassa vedessä jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat kenenkään puhua sinulle noin? Kasvata selkäranka, hanki itsekunnioitusta ja lähde suhteesta. Olet yksin onnellisempi.

Vierailija
4/9 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit sitten valittamaan sen hampurilaissessioista?

Joko teitte sen taloutenne vuosibudjetin, josta selviää teidän reaalinen ruokaan käytettävissä oleva rahasumma?

Vierailija
5/9 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sä teet ruuan?

Vierailija
6/9 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä nää vastaukset on täällä? Tee sille salaattia tai leipää, paista sille nakkeja. Wtf? Ei, vaan mies saa luvan lopettaa haukkumisen ja tuon "nainen kuuluu nyrkin ja hellan väliin" -ajattelun SEKÄ huolehtia itselleen mieleiset syömiset, tai saa lähteä.

Eikö niin ap?

Vierailija
7/9 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis keitä*, ei paista

Vierailija
8/9 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen lämmittää uunissa tai paistinpannulla, en minäkään tykkää mikrotetusta ruuasta. Toisaalta ei tulis mieleenkään moittia ketään, osaan kyllä itsekin lämmittää ruokani.

Sinuna lähtisin vaikka lenkille miehen töistä tulon aikaan jos se on silloin niin kärttyinen että täytyy alkaa valittaa.

Vierailija
9/9 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen tekee ruuat valmiiksi, niin miksi sen pitäisi olla valmiina pöydässä kun mies tulee kotiin? Onko se vaikea lämmittää? Tätä en tajua ollenkaan. Sen yhden kerran kun mies tuli kotiin ja huusi ja valitti minulle, että olen huono nainen kun tuo ruoka tuossa ei ole enää lämmintä ja muutenkin väärää ruokaa, niin menin ja kippasin vessanpöntöstä alas ja sanoin että eikä tule olemaankaan, että tekee sitten itse ruokansa jos ei valmis kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi