Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Makaan juuri sängyllä mieheni ja ystävättäreni kanssa.

Vierailija
29.06.2008 |

Mies hieroo ystävääni.

Mitäs sanotte?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidänkin tuttavapiirissä hierotaan, kuka ketäkin ja milloinkin. Parhaitenhan se sujuu sängyllä tai patjan päällä lattialla niin että hierottava on vatsallaan.

Vierailija
2/8 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Railakas lauantai-ilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: Hierojan vaimo

Vierailija
4/8 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaako tahdä muuta, kun hieroa?

t: Hierojan vaimo

Mieheni on loistava hieroja, ystävättärellä taas on kroonisesti kipeä selkä. ;)

Mutta tilanne on kaikin puolin hauska - varsinkin, kun mieskin välillä vilkuilee av:n puolelle.

Ollaan kaikki tunnettu toisemme lukiosta lähtien, nukutaan tarvittaessa vaikka samassa sängyssä kaikki kolme (ilman vaatteita, halusi mies lisätä), mutta suhteissamme ei ole _mitään_ seksuaalista (paitsi siis minun ja miehen välillä).

Vierailija
5/8 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"selkäsi takana" , minäkin olen moiseen syyllistynyt. Olin hyvää pataa avioparin kanssa ja kun nainen oli töissä yrityksessään me pantiin niiden kotona aika usein, vaimo ei ole koskaan saanut tietää minun ja miehensä seksisuhteesta.

Vierailija
6/8 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän samalla tavalla noloa kuin piereskeleminen tai nenänkaivuu - kyllähän ihmiset sitä tekevät, mutta tuntuu että olisi parempi kun se pidettäisiin suljettujen ovien takana.

Vierailija
7/8 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo alasti kolmistaan nukkuminen kyllä ihmetyttää, vaikka kuinka hyviä kavareita olisikin.

Vierailija
8/8 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän samalla tavalla noloa kuin piereskeleminen tai nenänkaivuu - kyllähän ihmiset sitä tekevät, mutta tuntuu että olisi parempi kun se pidettäisiin suljettujen ovien takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi