Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa 6kk ja käytämme vieläkin kondomeja
Olen tehnyt haluni selväksi, että haluan siirtyä johonkin vakituisempaan ehkäisymuotoon (pillerit), mutta hän jotenkin aina sivuuttaa aiheen. Mistäköhän on oikein kyse? Onko naisella kenties sukupuolitauteja, joista ei kehtaa avautua? Vai voiko syynä olla ihan sekin, että hän on yksinkertaisesti niin itsekäs/laiska, että jättää ehkäisyn täysin minun vastuulle?
M25
Kommentit (49)
Minäkään en enää ikinä aio käyttää hormoneja ikinä. Katkaise piuhat ap, jos haluat olla ilman kondomeja tai tyydy omaan kätöseen. Voithan myös kokeesi alkaa itse syödä erilaisia hormoneja ja katsoa, millaisia kivoja sivuvaikutuksia tulee.
Valinta ehkäisyn suhteen on hyvin helppo: hormonaalisesta ehkäisystä tulee sivuoireita, voi aiheuttaa jopa hengenvaaran, jopa kuoleman, kondomista ei sivuoireita tule. Minä en muutenkaa ymmärrä, miksi helvetissä kumia dissataa nii paljo (ehkä juuri siksi että saatais naiset huijattua käyttämää niitä myrkkyjä kuten pillerit jne.), kumihan on loistava ehkäisykeino juurikin siksi ettei aiheuta sivuoireita kummallekaan. Ja oikein käytettynä ehkäisy teho on 97% -98% eli todella hyvä. Minä en suoistuisi minkäänlaiseen hormonaaliseen ehkäisyyn, ihan jo siksi etten halua että luonnolliseen kuukautiskiertoon jne. puututaan mitenkään, niistä haluista puhumattakaan.
Ostakaa naisten kondomeita. Problem solved
Minulla oli hormonaalinen ehkäisy käytössä vuosia. Ihan hyvin se periaatteessa sopi, mutta halut se vei ihan kokonaan. En tuntenut pienintäkään halun vivahdetta vaikka mitä olisimme tehneet ja miten mies minua kosketteli. Mies ei asiaa luonnollisesti ymmärtänyt. Seksiä meillä oli ainakin pari kertaa viikossa ja minulle se oli ihan se ja sama, mitä nopeammin homma oli ohi, sen parempi. Otin sitten itselleni steriloinnin ja kun sain hormonaalisen ehkäisyn pois, muuttui lähes kaikki. Paino putosi kymmenisen kiloa mitään tekemättä ja halut tulivat hillittömänä vyörynä. En suosittele hormonaalista ehkäisyä kenellekään.
Meillä vaihtui kortsut vasta vasektomiaan heti kun mies täytti 30v, avioiduttiinkin siinä välissä ja ties mitä muuta, ei sentään lapsia. No can do kun ei muut menetelmät sopineet.
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa naisten kondomeita. Problem solved
Nuo kondomista inisijät ovat yleensä niitä, jotka haluaisivat panna paljaalla. Naisten kondomi ei tilannetta muuta mihinkään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
no hiukan erikoista että olette seurustelleet jo 6 kk ja nainen ei edes halua puhua ehkäisystä?
Miksi puhua kun ehkäisy on hoidossa?
Miksi naisen pitäisi aloittaa hormonaalinen ehkäisy? Miksi itse et hanki vaikka androcuria? samalla tavalla se toimii, et enää tuota spermaa :) sivuoireina nyt on vaan väsymystä, masennusta, veritulppia, haluttomuutta ja impotenssia :)
Miten täällä on niin monia joille hormoniehkäisy ei toimi. Minusta ne tekivät todella kiimaisen.